کد خبر : 1781943 | 03 مهر 1400 ساعت 20:40 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه: این شکست ربطی به ضعف دفاعی ما نداشت

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که تیمش باید در ادامه فصل پیشرفت کند.

سیمئونه: این شکست ربطی به ضعف دفاعی ما نداشت

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید در فصل جدید عملکرد مقتدرانه ای از خود ارائه نداده و پرنوسان ظاهر شده است. شاگردان دیه گو سیمئونه امروز نیز شکست غیرمنتظره ای را مقابل آلاوس تجربه کردند تا جایگاه دوم این تیم نیز به خطر بیفتد. همچنین حالا رئال مادرید این فرصت را دارد که با پیروزی در مسابقه امشب برابر ویارئال فاصله خود را با اتلتیکو افزایش دهد.

 

 

1647526

 

 

دیه‌گو سیمئونه بعد از شکست تلخ تیمش مقابل آلاوز گفت: "من فکر نمی کنم که سیستم دفاعی عامل باخت ما بوده باشد. گل حریف روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و بحث در مورد چهار دفاعه بازی کردن ما یا چیزهایی از این قبیل نیست. با این حال اگر ضعف دفاعی وجود داشته باشد یا تعداد گل هایی که از روی ضربات ایستگاهی می‌خوریم افزایش یابد آن را بررسی می کنیم، روی آن کار خواهیم کرد و تلاش می کنیم که پیشرفت کنیم."

 

 

1647528

 

 

دیه‌گو سیمئونه در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد که اتلتیکو مادرید باید در ادامه پیشرفت کند و نمایش‌هایی بهتر از این ارائه دهد. سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در این باره گفت: "فکر می‌کنم ما آنقدر بازی مستقیم انجام نمی‌دهیم که بتوانیم به واسطه آن به حریف ضربه بزنیم. ما باید پیشرفت کنیم و رشد داشته باشیم، آن وقت نتایج خوب نیز حاصل خواهد شد."

دیدگاه‌ها