کد خبر : 1782048 | 04 مهر 1400 ساعت 12:06 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ و پیش‌بینی جالب در مورد رکورد بعدی صلاح

یورگن کلوپ معتقد است محمد صلاح زودتر از همه به رکورد 150 گل در لیگ برتر هم دست خواهد یافت.

کلوپ و پیش‌بینی جالب در مورد رکورد بعدی صلاح

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش محمد صلاح به رکورد 100 بار گلزنی در لیگ برتر دست یافته و دیروز با باز کردن دروازه برنت فورد، به رکورد 100 بار گلزنی در لیگ با لباس لیورپول هم رسید. در تاریخ این باشگاه هیچ بازیکنی زودتر از محمد صلاح به این رکورد فوق العاده دست یافته است. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از این ستاره مصری پرداخته و مدعی شد در آینده مردم در مورد درخشش این لیورپول و به خصوص محمد صلاح صحبت خواهند کرد.

 

1647590

 

یورگن کلوپ گفت: "رکورد محمد صلاح استثنایی است. من فکر می کنم دو هفته پیش او به رکورد 100 گل زده در لیگ برتر رسیده بود و حالا او 100 بار برای لیورپول در لیگ موفق به گلزنی شده است. ما پیش از این لباسی با شماره 100 به محمد صلاح داده بودیم و فکر می کنم حالا نوبت اهدای لباس بعدی به او رسیده است.

 

همه ما می دانیم که عملکرد صلاح فوق العاده بوده است. در آینده و وقتی مردم به روزهای گذشته نگاه کنند، قطعا در مورد برخی بازیکنان این تیم صحبت خواهند کرد و 100 درصد حرف در مورد مو صلاح نیز پیش می آید، زیرا اعداد و ارقام و کارنامه او دیوانه کننده و باورنکردنی بوده است. من محمد صلاح را می شناسم، او حالا در رختکن نشسته و به دو موقعیتی که تبدیل به گل نکرده فکر می کند. او احتمالا زودتر دیگران به رکورد 150 گل نیز می رسد و  بدون شک این یک دستاورد فوق العاده است."

دیدگاه‌ها