کد خبر : 1782154 | 04 مهر 1400 ساعت 20:35 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

آلفرد شرودر:

بازگشت فاتی عالی بود اما نباید بقیه را فراموش کنیم

آلفرد شرودر، مربی بارسلونا، از عملکرد این تیم در بازی امروز برابر لوانته تمجید کرد.

بازگشت فاتی عالی بود اما نباید بقیه را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که به دلیل اخراج رونالد کومان در بازی قبل مقابل کادیز این سرمربی هلندی را روی نیمکت خود نداشت، امروز موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و خوب لوانته را با سه گل شکست دهد تا کمی شرایط برای این تیم بهتر شود.

 

آلفرد شرودر، مربی بارسلونا، در پایان بازی گفت: "نه فقط این بازی بلکه ما مسابقات زیادی را انجام داده ایم که در آن فشار زیادی وجود داشته است. امروز شرایط خیلی خوب پیش رفت و یک انرژی عالی وجود داشت. این برد یک لحظه عالی برای همه بود.

 

 

1647928

 

 

من فکر می کنم که اگر همه بازیکنان آماده باشند، ما یک ترکیب فوق العاده داریم و گزینه های زیادی در اختیار خواهیم داشت. اکنون باید اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان بهترین عملکرد خود را ارائه می دهند. پدری به زودی برمی گردد. وقتی همه در دسترس هستند، یک ترکیب بسیار قدرتمند در اختیار داریم."

 

شرودر در رابطه با بازگشت آنسو فاتی به میادین که با گلزنی نیز همراه بود گفت: "می‌دانیم که او بازیکن بزرگی است و از ویژگی‌هایی فردی برخوردار است که ما به آن احتیاج داریم. ما بسیار خوشحالیم که دوباره برای بازی کردن آماده شده است. خیلی خوب است که آنسو بازگشته اما بقیه بازیکنان را هم نمی توانیم فراموش کنیم."

 

 

1647894

دیدگاه‌ها