کد خبر : 1782171 | 04 مهر 1400 ساعت 21:51 | 82.6K بازدید | 16 دیدگاه

تیم ملی با دو غایب مقابل قزاقستان؛

بازیکن با تجربه ایران جام جهانی را از دست داد

کاپیتان تیم مس سونگون به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی ادامه رقابت های جام جهانی فوتسال لیتوانی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان در یک دیدار نفس گیر جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لیتوانی را کسب کرد. این تیم فردا در حالی برای صعود به جمع چهار تیم نهایی به مصاف قزاقستان می رود که یکی از مهره های خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

فرهاد فخیم، کاپیتان مس سونگون در بازی با ازبکستان به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. دیروز بعد از ظهر از زانوی ضرب دیده فخیم MRI گرفته شد و مشخص گردید که او از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی جزئی شده است.

 

 

1647973

 

 

 

با توجه به این مصدومیت، فخیم نمی تواند تیم ملی را در ادامه مسابقات همراهی کند چرا که در صورت بازی کردن در چنین شرایطی، احتمال اینکه مصدومیتش شدیدتر شده و با پارگی کامل رباط صلیبی مواجه شود بسیار بالاست.

 

به این ترتیب فرهاد فخیم بازی های جام جهانی را از دست داد و باید برای بازگشت به میادین و حضور در لیگ برتر کارهای فیزیوتراپی خود را شروع کند تا زانوی مصدومش تا شروع فصل جدید ترمیم شود. 

 

 

1647972

 

 

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم ملی فوتسال ایران از شروع مسابقات حسین طیبی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است. بر اساس اخبار دریافتی از اردوی تیم ملی، طیبی در بازی با قزاقستان هم حضور نخواهد داشت و به این ترتیب در بازی فردا شاگردان ناظم الشریعه با دو غایب بزرگ به میدان می روند.

دیدگاه‌ها