کد خبر : 1782228 | 05 مهر 1400 ساعت 11:03 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت شدید ستاره رم از برخورد هواداران لاتزیو

نیکولو زانیولو، بازیکن جوان رم، پس از بازی شب گذشته در برابر لاتزیو از برخورد هواداران این تیم عصبانی شده و نسبت به آن واکنش نشان داد.

عصبانیت شدید ستاره رم از برخورد هواداران لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لاتزیو و رم شب گذشته دربی پایتخت ایتالیا را در هفته ششم رقابت‌های لیگ این کشور برگزار کردند که این بازی در نهایت با نتیجه 2-3 به سود شاگردان مائوریتزیو ساری به پایان رسید.

این بازی که یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید با حواشی بسیار زیادی همراه بود که پس از پایان بازی نیز ادامه داشت و به نظر می‌رسید که عصبانیت و ناراحتی شدید ژوزه مورینیو از اتفاقات رخ داده به بازیکنانش نیز منتقل شده باشد.

زانیولو موفق شد در بازی شب گذشته یک پنالتی برای تیمش بگیرد که گل دوم رم از روی همین ضربه به ثمر رسید و موقعیت خوبی برای گلزنی در نیمه دوم نیز داشت که مهار خوب دروازه‌بان لاتزیو مانع از ورود توپ به دروازه شد. با این حال این بازیکن 22 ساله در فاصله 15 دقیقه تا پایان بازی و در حالی که رم به دنبال گل مساوی بود از زمین بیرون رفت.

 

1648055

 

پس از پایان بازی در حالی که زانیولو به سمت تونل رختکن می‌رفت، بعضی از هواداران لاتزیو با استفاده از الفاظی شروع به توهین به این بازیکن کردند اما او نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت نماند و رفتاری را در برابر آنها نشان داد که هیچ توجیهی نداشت. یکی از هواداران حاضر روی سکوها از این صحنه فیلمبرداری کرده و آن را به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

زانیولو تا به این جای فصل عملکرد نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشته و موفق شده در هفت بازی در تمامی مسابقات یک گل زده و یک پاس گل ارسال کند.

دیدگاه‌ها