کد خبر : 1782232 | 05 مهر 1400 ساعت 11:18 | 20.3K بازدید | 2 دیدگاه

تغییر موضع قابل توجه گواردیولا درباره هافبک پرتغالی

برناردو سیلوا، هافبک هجومی منچسترسیتی، در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت اما حالا به نظر می‌رسد که نظر پپ گواردیولا درباره او تغییر کرده است.

تغییر موضع قابل توجه گواردیولا درباره هافبک پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن پرتغالی در دیدار این هفته برابر چلسی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و گواردیولا پس از بازی در کنفرانس خبری درباره سیلوا گفت:« او درک بسیار خوبی دارد، همیشه می‌داند چطور بازی کند و پیش بینی‌ می‌کند که چه اتفاقی در زمین با توپ یا بدون توپ رخ خواهد داد. تمام چیزی که برای سیلوا می‌خواهم این است که در این تیم یا هر باشگاه دیگری خوشحال باشد چون او پسری است که شایستگی بهترین‌ها را دارد. بازی او برابر چلسی باعث شگفتی من نشد. چندبار شاهد ارائه چنین عملکردی از او بوده‌ایم؟ او بازیکنی باورنکردنی برای ما بوده است.»

اتفاقی که ممکن است باعث شگفتی بسیاری شود این است که بازیکن پرتغالی جز بازیکنانی بود که در تابستان امسال در آستانه جدایی از سیتی قرار داشت. باشگاه تا روز آخر به دنبال فروش این بازیکن بود و پیشنهادهایی از سوی اتلتیکو مادرید و میلان نیز مطرح شد. هرچند در نهایت مذاکرات به نتیجه نرسید تا او در اتحاد بماند.

او در دیدار اول لیگ برابر تاتنهام کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در پنج دیدار بعدی در ترکیب ثابت قرار داشت و در برابر لستر نیز موفق به گلزنی شد. او در دیدار این هفته برابر چلسی هم عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد که علیرغم خرید گرانقمیت جک گریلیش با هزینه 118 میلیون یورو، پپ گواردیولا همچنان به بازیکنان سابق خود تکیه دارد.

 

1648063

 

او درباره سیلوا گفت:« من هرگز دومین قهرمانی تیم در لیگ برتر با 98 امتیاز را از خاطر نخواهم برد. او بهترین بازیکن انگلیس در آن زمان بود. او نامزد دریافت جایزه‌ای نشد اما بهترین بود. پس از آن کمی افت کرد اما در پستی که دوست داشت بازی نمی‌کرد. حالا بار دیگر به خط میانی برگشته و نقشی مهم ایفا می‌کند. اگر از این تیم جدا شود فقط می‌توانم بگویم که هر باشگاهی که او را به خدمت بگیرد، یکی از بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت گرفته است.»

برناردو سیلوا در 27 سالگی و پس از کاهش امنیت کاری خود در سیتی، تصمیم گرفت به آینده چشم دوخته و راه بهتری پیدا کند. شرایط تا به اینجا برای او خوب پیش رفته است. اگر اوضاع همینطور ادامه پیدا کنند، همه چیز در پنجره نقل و انتقالات بعدی برای او تغییر می‌کند.

دیدگاه‌ها