کد خبر : 1782241 | 05 مهر 1400 ساعت 12:13 | 34.3K بازدید | 4 دیدگاه

سومین یاغی گلزن دربی پایتخت؛

پدرو – مورینیو؛ فرشته بود، شیطان شد (عکس)

مهاجم اسپانیایی تیم لاتزیو موفق شد یکی از سه گل تیمش در دربی رم را به ثمر برساند.

پدرو – مورینیو؛ فرشته بود، شیطان شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های رم و لاتزیو در چارچوب هفته ششم سری A با برتری 3-2 شاگردان ساری همراه بود. به این ترتیب ژوزه مورینیو بعد از لوئیس انریکه در سال 2011 به اولین مربی رم تبدیل شد که اولین دربی پایتخت را با شکست پشت سر می گذارد.

 

مورینیو در حالی دوئل امشب را به ساری واگذار کرد که تیمش برای جا نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به هر سه امتیاز دربی پایتخت داشت. شاگردان او اما نتوانستند در برابر تیم همشهری موفق عمل کنند و در یک دیدار پر فراز و نشیب مغلوب لاتزیو شدند.

 

یکی از تقابل های ویژه بازی امشب دو تیم، حضور پدرو در ترکیب لاتزیو بود؛ بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری از رم جدا شده و به لاتزیو پیوست تا بعد از 40 سال به اولین بازیکنی تبدیل شود که با چنین انتقال پر سر و صدایی را تجربه می کند. 

 

1648072

 

این اتفاق در حالی رخ داد که ژوزه مورینیو در دوران سرمربیگری اش در چلسی درخواست خرید پدرو را داده بود و این بازیکن اسپانیایی با نظر سرمربی پرتغالی راهی لندن شد. بعد از چند سال اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و مورینیو پس از قبول هدایت رم با فروش پدرو موافقت کرد تا این مهاجم با یک تصمیم ماجراجویانه، لاتزیو را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

 

این گونه بود که پدرو به یک چهره ویژه در دربی امشب تبدیل شد؛ او در تقابل با تیم و سرمربی سابق خود موفق تر عمل کرد و توانست با به ثمر رساندن یک گل زیبا به سومین بازیکن تاریخ تبدیل شود که با لباس هر دو تیم لاتزیو و رم در دربی پایتخت ایتالیا گلزنی می کند. پیش از این فقط آرن سلمونسون و الکساندر کولاروف موفق به انجام چنین کاری شده بودند.

 

1648073

گلزنی پدرو مقابل تیم سابقش با هدایت مورینیو به خودی خود اتفاق بسیار ویژه ای بود. این صحنه در حالی که مورینیو به شدت از شکست تیمش عصبانی است و پدرو شادی کنان از کنار او رد می شود، در کنار جشن ساری با عقاب، از صحنه های ناب دربی رم بود. پدرو پس از حضور در چلسی گفته بود: "حضور من در اینجا حس فوق العاده ای دارد و البته دلیل آمدن من مورینیو بوده است. او در چندین تماس تلفنی گفت که برای تقویت تیم به تو نیاز دارم."

دیدگاه‌ها