کد خبر : 1782243 | 05 مهر 1400 ساعت 12:22 | 15.2K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش روز: آنسو فاتی؛ پسر برگزیده بارسلونا

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا، عملکرد درخشانی در دیدار روز گذشته برابر لوانته داشت تا کورسوی امیدی برای هواداران این تیم باشد.

گزارش روز: آنسو فاتی؛ پسر برگزیده بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی آغازی درخشان و دیوانه‌وار پس از 323 روز دوری در ترکیب بارسلونا داشت و موفق شد لحظاتی جادویی را در همان ابتدای کار رقم بزند. آرائوخو به همراه فاتی به سوی سکوها نوکمپ دوید و در حالی که او را مانند جواهری به هواداران روی سکوها نشان می‌داد گفت:« او پسر برگزیده است.»

آنسو پس از آن به سوی دکتر یوییس تیل دوید که در طول مصدومیت 10 ماهه او همراهش بود و به طی کردن این روند کمک کرد.

آنسو در اولین بازگشت خود به ترکیب اصلی 14 دقیقه رویایی را پشت سر گذاشت. او گلزنی کرد و موفق شد روی یک صحنه تک به تک با مورالس، او را وادار به انجام خطای پنالتی کند. من روی سکوها بودم و وقتی بازی به پایان رسید، او شور و هیجانش را با هواداران به اشتراک گذاشت.

 

1648078

 

مشخص بود که دلش برای حضور در زمین چمن تنگ شده است. به نظر می‌رسید که همین باعث شده که او نگرانی از اولین بازی خود با پیراهن شماره 10 نداشته باشد. فاتی پس از بازی به خبرنگاران گفت:« من هیچ فشاری با پوشیدن این پیراهن ندارم. فشار اصلی روی من بازی کردن برای بارسلونا است.»

هرچند این اقدامی جسورانه بود اما چنان تحولی را در آنسو ایجاد کرده که می‌تواند او را به جایگاه پسر برگزیده برساند. باید به این نکته نیز توجه کرد که او فقط 10 دقیقه زمان نیاز داشت تا پس از نزدیک به 11 ماه مصدومیت بتواند برای بارسا گلزنی کند.

آنسو جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسلونا (16 سال و 304 روز)، جوان‌ترین گلزن لیگ قهرمانان (17 سال  و 40 روز) و جوان‌ترین بازیکن تیم ملی (17 سال و 311 روز) به حساب می‌آید.

«انگیزه من در برابر تردیدهاست» شعاری است که بارسا با همراهی یکی از حامیان مالی باشگاه برای بازگشت بازیکنی به زمین انتخاب کرده که قرار است آینده‌ساز تیمش باشد. آنسو از زمان حضورش در این تیم در 16 سالگی رابطه خوبی با باشگاه برقرار کرده است. غیبت ستارگان، خداحافظی مسی و دوران بد آکادمی باشگاه باعث شده که این رابطه بیش از پیش ضروری به نظر برسد.

 

1648080

 

آنسو حالا نیاز دارد که تجربه بیشتری از حضور در زمین پیدا کند. اریک، یکی از کسانی که به خوبی او را می‌شناسد به او هشدار داد که « بازی‌هایی خواهد بود که او در آنها چندان درخشان نخواهد بود چرا که به مدتی طولانی از میادین دور بوده است».

شاید شما بتوانید از صبوری صحبت کنید اما آنسو عطش بیشتری دارد:« ما به دنبال قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان هستیم. البته که همینطور است چون ما بارسا هستیم و باید بجنگیم.»

روز برای آنسو با صدا درآمدن سوت پایان بازی به اتمام نمی‌رسد. او باید کار ریکاوری را با دکتر تیل ادامه دهد. او عطش زیادی دارد، جادوی فراوانی در پاهایش جای داده و حالا زوج جدیدی را در کنارش می‌بیند. پسر برگزیده برگشته است.

 

نویسنده: خوان خیمنز

ترجمه: مژده لاریجانی

دیدگاه‌ها