کد خبر : 1782249 | 05 مهر 1400 ساعت 12:57 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

با خطیبی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتیم؛

میثم آقایی: امسال وظیفه مان سنگین تر است

هافبک تیم آلومینیوم معتقد است که اراک جزو شهرهایی است که از نظر سخت افزاری امکانات بالایی دارد.

میثم آقایی: امسال وظیفه مان سنگین تر است

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک بعد از صعودی تاریخی به لیگ برتر توانست در اولین تجربه خود در سطح اول فوتبال ایران عملکرد قابل قبولی داشته باشد. این تیم هم اکنون برای برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل در تهران حضور دارد. میثم آقایی، هافبک باتجربه آلومینیوم در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیمش گفت: با حدود بیست روزی است که تمرینات مان شروع شده و خدا را شکر همه چیز در شرایط خوبی است. ده روز است که صبح و ظهر تمرینات پر فشار را در دستور کار قرار داده ایم تا با بچه هایی که جدیدا به تیم اضافه شده اند به هماهنگی لازم برسیم.

 

وی در مورد بازگشت رسول خطیبی به آلومینیوم گفت: آقا رسول روزهای خوبی را اینجا داشتند و بعد از 18 سال به لیگ برتر صعود کردیم. سال گذشته هم تا زمانی که آقای خطیبی بودند نتایج خوبی کسب کردیم و همه چیز برای تیم خوب بود. امیدواریم که بتوانیم مثل پارسال عمل کنیم. امسال به مراتب وظیفه مان سنگین تر است. یک سال در لیگ برتر بودیم و همه از ما شناخت پیدا کرده اند. امیدوارم بتوانیم رتبه ای را کسب کنیم که هواداران اراکی لیاقتش را دارند. 

 

هافبک تیم آلومینیوم با ابراز خوشحالی از بازگشت هواداران اراکی به ورزشگاه گفت: واقعا این دو سال که هواداران در ورزشگاه نبودند بازی ها کیفیت لازم را نداشت. همه چیز خیلی بی روح بود. خوشحالیم که هواداران را بازهم کنار خودمان خواهیم داشت و امیدوارم که بتوانیم با کمک آنها قدم های بزرگی برای آلومینیوم برداریم.

 

 

میثم آقایی در مورد شرایط فصل جدید تاکید کرد: امسال به مراتب سال سخت تری است. بازیکنانی که جابجا شدند به تیم های خوبی رفتند. ما هم درست است که بیشتر بازیکنان سال قبل مان را از دست دادیم اما چند بازیکن باکیفیت و خوب گرفتیم که می توانند به تیم کمک کنند. تمام تلاش مان را می کنیم که یک رتبه خوب را در لیگ برتر کسب کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی که فصل گذشته در یک مقطع وجود داشت و حواشی هم به وجود آورد گفت: چیز خاصی نبود و به نظرم یک سری شیطنت ها بود که حل شد. اراک جزو شهرهایی است که از نظر سخت افزاری امکانات بالایی دارد. ورزشگاه و زمین تمرین همه چیز ایده آل است. انشالله که سال بعد هم این شرایط ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها