کد خبر : 1782357 | 05 مهر 1400 ساعت 23:26 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

تدی شرینگهام:

سولسشر برای ماندن در یونایتد باید جام بگیرد

تدی شرینگهام، مهاجم سابق منچستریونایتد مدعی شد اوله گونار سولسشر، سرمربی این تیم برای حفظ شغل خود به یک جام نیاز دارد.

سولسشر برای ماندن در یونایتد باید جام بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه هفته گذشته منچسستریونایتد با قبول شکست مقابل وستهام از جام اتحادیه حذف شد، حالا در ادامه فصل سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان مبارزه می کند. اوله گونار سولسشر در سومین فصل حضور خود روی نیمکت شیاطین سرخ هنوز حتی موفق به فتح یک جام هم نشده و تدی شرینگهام معتقد است دیگر زمان آن رسیده این سرمربی جوان خودش را به اثبات برساند.

 

تدی شرینگهام در مصاحبه با دیلی میل گفت: "بدون تردید امسال اوله گونار سولسشر برای برنده شدن و فتح جام تحت فشار است. آنها خریدهای بزرگی انجام داده و بازیکنانی چون رافائل واران و جیدون سانچو را جدب کردند که همین هم کافی بود، اما پس از آن کریستیانو رونالدو نیز با منچستریونایتد به توافق دست یافت. مدیران یونایتد این بازیکنان را جذب کردند و حالا باید نتیجه این رویکرد را ببینند.

 

1645610

 

اوله گونار سولسشر هنوز یک مربی جوان است و در حین کار هم تجربه کسب می کند. در این شرایط ترک یونایتد کار سختی است و من فکر می کنم سولسشر در حال پیشرفت است، اما حالا باید تیم را به سطح بالاتری برساند.

 

سولسشر اسطوره باشگاه منچستریونایتد است، پس همه ارکان باشگاه و هواداران این تیم علاقه دارند او روی نیمکت یونایتد نتایج خوبی گرفته و به موفقیت های بزرگی دست یابد. این موضوع به سود این سرمربی اسست، اما حالا زمانش رسیده سولسشر نیز باید خودش را ثابت کرده و با یونایتد موفق به فتح قهرمانی شود."

دیدگاه‌ها