کد خبر : 1782389 | 06 مهر 1400 ساعت 09:24 | 25.3K بازدید | 1 دیدگاه

فرگوسن: عدم جذب گاسکویین بیشتر از همه آزارم داد

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، می‌گوید عدم جذب پل گاسکویین بیشتراز هر بازیکن دیگری او را آزار داده است.

فرگوسن: عدم جذب گاسکویین بیشتر از همه آزارم داد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در سال 1988 قصد خرید این هافبک هجومی از نیوکاسل را داشتند و او نیز در زندگینامه‌اش نوشته که به فرگوسن قول داده بود به اولدترافورد بیاید اما در نهایت به تاتنهام پیوست و چهار سال در شمال لندن بود تا پس از آن به لاتزیو ملحق شود.

فرگوسن باور دارد که ستاره سابق تیم ملی انگلیس می‌توانست عملکرد بهتری در یونایتد داشته باشد. او در پاسخ به این سوال که در طول 27 سال حضورش روی نیمکت یونایتد بیشتر از همه حسرت عدم جذب چه بازیکنی را خورده به پادکست یونایتد گفت:« در واقع فقط یک بازیکن است که همیشه به ذهنم می‌آید و آن هم گاسکویین است. او واقعا فوق العاده بود. من فکر می‌کنم که اگر او را می‌خریدیم می‌توانست زندگی حرفه‌ای بسیار خوبی داشته باشد. نمی‌گویم که او دوران خوبی نداشت اما می‌توانست با ما شرایط بهتری را تجربه کند.»

 

1648345

 

او در ادامه اضافه کرد:« او به من قول داده بود که به یونایتد ملحق شود و من به تعطیلات رفتم. در طول تعطیلات تماسی از سوی مارتین ادواردز داشتم که گفت او به تاتنهام رفته است. او به تاتنهام پیوست چون آنها خانه‌ای به قیمت 80 هزار پوند برای مادرش خریدند و من نمی‌توانستم چنین چیزی را باور کنم. او بازیکنی فوق العاده بود.»

یکی دیگر از نام‌هایی که همواره بحث علاقه یونایتد به او مطرح بود وسلی اشنایدر است. گفته می‌شد که این باشگاه در سال 2011 در آستانه جذب این بازیکن با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند قرار داشت اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

فرگوسن در این باره گفت:« این موضوع بارها مطرح شده اما در آن زمان علاقه‌ای به جذب اشنایدر وجود نداشت. من نمی‌دانم این صحبت از کجا مطرح شده اما صحبت‌های شبیه به این بارها مطرح شده بود. هر یکشنبه وقتی به زمین می‌آمدم نام‌های متعددی در مجله پیپل نوشته شده و ادعا می‌شد که ما قصد جذب آنها را داریم.»

دیدگاه‌ها