کد خبر : 1782427 | 06 مهر 1400 ساعت 12:04 | 46.7K بازدید | 13 دیدگاه

قزاق ها به موقع از شوک در آمدند؛

وقتی بهت و اشک سهم فوتسال ایران شد (عکس)

تیم ملی فوتسال ایران بازی برده مقابل قزاقستان را با شکست به پایان رساند تا از دور رقابت های جام جهانی کنار برود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال لیتوانی شروع بسیار خوبی مقابل قزاقستان داشت. این تیم با برتری دو بر صفر کار خود را در نیمه اول به پایان رساند. شاگردان ناظم الشریعه در نیمه دوم اما اسیر برنامه های تاکتیکی کاکا شدند که با بهره گرفتن از هموطنان برزیلی خود برای تغییر نتیجه عملیات موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت.

 

ملی پوشان فوتسال کشورمان در 20 دقیقه دوم بازی سه گل از حریف دریافت کردند و گل دیگری را به ثمر نرساندند تا با حساب سه بر دو مغلوب قزاقستان شده و به تلخ ترین شکل ممکن از صعود به نیمه نهایی بازبمانند. این در حالی است که تیم ملی ایران در دوره قبلی مسابقات موفق به  حضور در جمع 4 تیم و در نهایت کسب مقام سوم جام جهانی شده بود.

 

1648417

 

زمانی که شفر، داور استرالیایی بازی سوت پایان را به صدا در آورد، تقابل همیشگی اشک ها و لبخندها را شاهد بودیم؛ اتفاقی که در این مرحله از مسابقات اجتناب ناپذیر است و باید سهم یکی از دو تیم اشک و حسرت و افسوس باشد؛ این بار برخلاف دوره قبلی که تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی 4-3 مقابل پاراگوئه راهی مرحله نیمه نهایی شده و لبخند و شادی را مال خود کرده بود، سوی دیگر داستان سهم ملی پوشان کشورمان بود و آنها با چشمانی اشکبار و چهره ای بهت زده سالن را ترک کردند.

 

1648416

 

کمی آن طرف تر اما بساط شادی و جشن قزاق ها را شاهد بودیم؛ آنها که با دو گل خورده در چهار بازی اخیر مقابل ایران قرار گرفتند، با شکست دو بر صفر در نیمه اول حسابی غافلگیر شدند اما خیلی خوب و حرفه ای در نیمه دوم نتیجه را به سود خود عوض کرده و به جمع 4 تیم راه یافتند تا حریف پرتغال شوند.

 

1648415

 

1648414

 

1648418

دیدگاه‌ها