کد خبر : 1782455 | 06 مهر 1400 ساعت 13:51 | 46.5K بازدید | 9 دیدگاه

هدیه ویژه هالند برای تولد پسر سوارز (عکس)

لوییس سوارز، مهاجم اتلتیکو مادرید، از ارلینگ هالند، فوق ستاره بروسیا دورتموند، به خاطر کادوی تولدی که برای پسرش ارسال کرده بود تشکر کرد.

هدیه ویژه هالند برای تولد پسر سوارز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین سوارز امسال هشت ساله شد و هدیه‌ای غیرمنتظره از سوی هالند دریافت کرد که یکی از پیراهن‌هایش را برای او ارسال کرده و روی آن نوشته بود:« تولدت مبارک بنجامین.»

لوییس سوارز تصویری از پسرش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که به پهنای صورت می‌خندید و پیراهن هالند را در داشت. او با انتشار این تصویر از اقدام هالند تشکر کرده و او را « بازیکن تراز اول» خواند. این بازیکن اتلتیکو مادرید نوشت:« بازیکن تراز اول... از این که پیراهنت را برای تولد پسرم به او اهدا کردی بسیار سپاسگزارم! چه کار بزرگی... به سختکوشی ادامه بده و باز هم بسیار ممنونم!!»

 

1648460

 

هالند این فصل نیز به درخشش خود ادامه داده و موفق شده در هشت بازی با پیراهن دورتموند در تمامی مسابقات 11 گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل نیز ارسال کند. این بازیکن تیم ملی نروژ توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرده و گفته می‌شود منچستریونایتد نیز در حال بررسی شرایط او است.

شیاطین سرخ نتوانستند در تابستان امسال این بازیکن 21 ساله را به خدمت بگیرند اما به نظر می‌رسد که با فعال شدن بند فسخ قرارداد او در تابستان سال آینده بار دیگر برای جذب هالند اقدام خواهند کرد. هرچند انتظار می‌رود که رقبای سرسختی چون رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به این رقابت وارد شوند. پیش از این گفته می‌شد که منچسترسیتی و چلسی نیز به جذب ستاره سابق ردبول سالزبورگ علاقه دارند و احتمال دارد که پیشنهاداتی را برای جذب او ارائه دهند.

اما هالند تنها مهاجم درخشان این فصل نبوده است. سوارز با دو گلی که در دیدار برابر ختافه به ثمر رساند تاریخ‌ساز شد تا در تمامی دقایق حضور در میدان از دقیقه یک تا 97 گلزنی کرده باشد. این بازیکن تیم ملی اروگوئه پس از کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ سومین بازیکن تاریخ است که به چنین رکورد قابل توجهی دست پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها