کد خبر : 1782456 | 06 مهر 1400 ساعت 13:49 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال حضور روی سکوی لیگ برتر هستیم

نیلوفر اردلان و رویای بزرگ در لیگ فوتسال زنان (عکس)

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان می‌گوید تیمش با انگیزه زیادی در رقابت های لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال بانوان پیکان از فصل جدید در رقابت های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاههای کشور حضور پیدا می کند. این تیم که در بندرانزلی اردوی آماده سازی خود را برگزار کرده بود، زیر نظر نیلوفر اردلان سرمربی باتجربه و نامدار فوتبال و فوتسال زنان کارش را جلو می‌برد.


اردلان که سوابق فراوانی در فوتسال و فوتبال بانوان ایران دارد و روزهای خوبی را در قامت بازیکن و مربی تجربه کرده، حالا در یک چالش جدید روی نیمکت پیکان امید دارد تا تیمش را روی سکوی ببرد.


این مربی باتجربه بعد از پایان اردوی آماده سازی تیم فوتسال زنان پیکان در انزلی می‌گوید: ‌«خوشبختانه اردوی بسیار خوب و مفیدی در بندر انزلی پشت سر گذاشتیم و برنامه های آماده سازی و بدنسازی تیم را بدون مصدومیت بازیکنان دنبال کردیم. برای حضور در مرحله بعدی تمرینات در تهران با حضور تمامی نفرات آماده می شویم و امیدواریم با آمادگی کامل مسابقات را آغاز کنیم.»

 

1648463

 

1648464


نیلوفر اردلان صحبت هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «تیم بسیار خوبی در اختیار داریم که با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه شکل گرفته ، در واقع تعدادی از بازیکنان شاخص تیم های ملی بزرگسالان و امید در تیم ما حضور دارند که موجب می شوند با یک تیم پرانگیزه و با انرژی وارد مسابقات شویم. خوشحالیم که باشگاه پیکان در رشته فوتسال دوباره در مسابقات حضور دارد و از فوتسال بانوان حمایت می کند که در این خصوص از آقای محمدی مدیرعامل باشگاه و مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو تشکر می کنیم و امیدواریم پاسخ خوبی به اعتماد این مجموعه بدهیم.»


اردلان درباره شانس موفقیت بانوان پیکان در لیگ برتر فوتسال تاکید می‌کند:«ما همه تلاش خودمان را می کنیم که یکی از تیم های برتر مسابقات باشیم و روی سکو قرار بگیریم. تقریبا می توان گفت در گروه سختی قرار داریم و با مدعیان اصلی روبرو می شویم اما به بچه های خودمان باور داریم که می توانند عملکرد درخشانی داشته باشند. قرار است اولین مسابقه روز 24 مهر برگزار شود که امیدوارم برنامه بازی ها را به صورت منظم اجرا کنند و تاخیری نداشته باشیم. مسابقات امسال در دو گروه 8 تیمی برگزار می شود و امیدواریم فصل آینده شاهد برگزاری سوپرلیگ حرفه ای فوتسال بانوان با بالاترین کیفیت در کشور باشیم.»

دیدگاه‌ها