کد خبر : 1962490 | 11 شهریور 1402 ساعت 17:47 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان از فردا در بازار نقل و انتقالات؛

ماموریت ویژه اردلان: برای قهرمانی تیم ببند!

با مشخص شدن سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان، این تیم از فردا رسما وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد.

ماموریت ویژه اردلان: برای قهرمانی تیم ببند!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ شانزدهم فوتبال زنان از نیمه دوم آبان ماه آغاز خواهد شد و در فاصله دو ماه تا آغاز این رقابت‌ها، سپاهان نیز نیلوفر اردلان را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

در پانزده فصل گذشته از لیگ برتر فوتبال زنان، این لیگ همواره از اواخر شهریور ماه یا نهایتا اوایل مهر آغاز می‌شد اما حالا با توجه به مسابقات تیم ملی زنان در مرحله دوم انتخابی برای حضور در المپیک پاریس که از چهارم آبان آغاز خواهد شد، آغاز لیگ شانزدهم با تعویق دو ماه و نیمه مواجه شده است و به همین دلیل نیز باشگاه‌ها در انتخاب مربی و عقد قرارداد با بازیکنان تعلل کردند.

1919310

در میان سه تیم مدعی یعنی خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان، سپاهانی‌ها دیرتر از دو رقیب دیگر، سرمربی خود را شناختند اما حالا بلافاصله بعد از عقد قرارداد یک ساله با اردلان، به دنبال ورود پر قدرت به بازار نقل و انتقالاتی هستند.

این درحالی است که بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار "ورزش سه"، هیچکدام از بازیکنان فصل‌های گذشته سپاهان هم اکنون با این تیم قرارداد ندارند و مدیران باشگاه باید همزمان دو ماموریت ویژه را پیش ببرند. تمدید با ستاره‌های فصل گذشته این تیم و جذب ستاره‌هایی دیگر برای حضور پر قدرت در لیگ شانزدهم، مهمترین ماموریت محمدرضا ساکت و میترا چین‌سری (معاون بخش زنان باشگاه سپاهان) است.

دیدگاه‌ها