کد خبر : 1782464 | 06 مهر 1400 ساعت 14:22 | 33.5K بازدید | 3 دیدگاه

نیکولاس آنلکا:

مسی را درک می‌کنم، او هرگز پوچتینو را نمی‌بخشد

ستاره فرانسوی سابق آرسنال، رئال و پی اس جی معتقد است تصمیم پوچتینو برای تعویض لیونل مسی اشتباه بود.

مسی را درک می‌کنم، او هرگز پوچتینو را نمی‌بخشد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی پی اس جی برابر لیون بود که دقیقه 75 مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی تصمیم به تعویض لیونل مسی گرفت. فوق ستاره آرژانتینی بیرون رفت در حالی که چهره ای دلخور و بهت زده داشت. او حاضر نشد با سرمربی دست بدهد و با ناراحتی تمام روی نیمکت نشست. اتفاقی که چندین روز بازتاب جهانی داشت. هرچند بعدا مشخص شد که مسی مصدوم شده بود و تصمیم پوچتینو بی دلیل نبود ولی هنوز هم خیلی ها معتقدند پوچتینو باید با مشورت مسی او را تعویض می کرد.

مسی پس از غیبت در دو بازی برابر متز و مون پولیه، اکنون مهیای بازی امشب مقابل سیتی است.

 

 

1648473

 

 

نیکولاس آنلکا که خود سابقه بازی برای پی اس جی را دارد، در مورد جنجال های تعویض مسی گفت:« من کاملا مسی را درک می کنم. نمی توان برنده 6 توپ طلا را در حالی که هنوز موفق به گلزنی نشده، تعویض کرد. خیلی فکرها در این مواقع از سر بازیکن می گذرد. مطمئنم مسی هرگز این تصمیم پوچتینمو را فراموش نمی کند و او را نخواهد بخشید. او ستاره پی اس جی است و اولین بازی اش در پارک دو پرنس بود.

معتقدم درست کردن شرایط سخت خاست. مسی برابر متز بازی نکرد و فکر می کنم این پاسخ او به پوچتینو بود. نباید با مسی اینگونه رفتار کرد. شاید مربی می خواست اقتدارش را نشان دهد ولی اینجا صحبت از مسی است و نه یک بازیکن معمولی.»

 

 

1636750

 

 

انتقال مسی:« سورپرایز بزرگی بود ولی پی اس جی حالا یک برند جهانی است و خیلی ها دوستش دارند. پی اس جی در راه جذب مسی همه را شکست داد و نشان می دهد که تیم به دنبال افتخار اروپایی است. از این حث فشار زیادی روی تیم وجود دارد ولی تنها با مسی نمی توان فاتح لیگ قهرمانان شد. پی اس جی باید مثل یک تیم بازی کند.»

 

دیدگاه‌ها