کد خبر : 1782485 | 06 مهر 1400 ساعت 15:37 | 114.2K بازدید | 24 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی بمب نقل و انتقالاتی نساجی

مسعود شجاعی ستاره شهر خسته (عکس)

مسعود شجاعی بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال حالا با پیراهن نساجی بار دیگر در لیگ برتر توپ خواهد زد.

مسعود شجاعی ستاره شهر خسته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق تیم ملی همچنان یکی از ستاره هایی است که طرفداران زیادی دارد. مسعود شجاعی که سابق حضور در 3 جام جهانی را در کارنامه دارد و یکی از ستاره های پرطرفدار فوتبال ایران محسوب می‌شود، لیگ گذشته را هم با پیراهن تراکتور شروع کرد اما در میانه های راه با شرایط عجیبی مواجه شد.

 

شجاعی که در طول یک فصل هم بازیکن و هم سرمربی تراکتور شد، در ادامه راه وقتی رسول خطیبی هدایت تراکتور را برعهده گرفت، به مشکلاتی در این باشگاه خورد و بعد از مدت ها بلاتکلیفی سرانجام با مالک باشگاه تبریزی برای جدایی به توافق رسید.

 

شجاعی در چند ماه آخر فصل گذشته هرگز برای تراکتور بازی نکرد و با توجه به ورودش به 37 سالگی خیلی ها تصور می‌کردند که او به زودی از فوتبال خداحافظی کند. با همه اینها شجاعی که گفته بود قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد، برای انتخاب تیم آینده‌اش عجله نکرد و حالا در فاصله حدود 20 روز تا شروع لیگ برتر با پیراهن نساجی مازندران آفتابی شد.

 

مسعود شجاعی طی روزهای گذشته بحث هایی درباره حضورش در نساجی مازندران مطرح بود اما این موضوع را هیچ کدام از دو طرف تایید نکردند تا اینکه او امروز در تمرین نساجی حضور یافت و به شایعات مطرح شده رنگ واقعیت بخشید.

 

شجاعی بعد از جلسه با مسئولان باشگاه شمالی لیگ برتر به توافق نهایی رسید و امروز با سفر به شمال رسما کارش را با نساجی استارت زد. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال که در تراکتور سابقه کار کردن با ساکت الهامی را دارا است، حالا با نظر این مربی به نساجی مازندران رفته و کارش را در این تیم شروع خواهد کرد.

شجاعی 37 ساله با توجه به سوابق زیادی که در فوتبال ایران دارد، ستاره قابل اتکایی برای نساجی محسوب خواهد شد. او با کوله باری از تجربه ناشی از حضور در فوتبال اروپا و لیگ برتر ایران در طول سالیان گذشته احتمالا بازوبند کاپیتانی نساجی را نیز بر دست خواهد بست.

 

 

شجاعی امروز قبل از شروع تمرین همراه با ساکت الهامی و علیرضا حقیقی دروازه بان باتجربه نساجی عکس یادگاری گرفت. شجاعی و علیرضا حقیقی در جام جهانی 2014 در برزیل حضور داشتند و جزو نفرات اصلی تیم ملی با هدایت کارلوس کی‌روش محسوب می‌شدند. این دو ستاره حالا در نساجی بار دیگر با او همبازی شده و امروز هم روابط صمیمانه این دو ستاره فوتبال ایران قابل توجه بود.

 

گفتنی است؛ نساجی مازندران که سال گذشته با هدایت الهامی از سقوط به لیگ دسته اول فرار کرد و نتایج خوبی در نیم فصل دوم گرفت، حالا برای لیگ بیست و یکم با تلفیقی از ستاره ها و بازیکنان جوان شرکت خواهد کرد. اتفاقی که باعث جذاب تر شدن نساجی برای طرفداران فوتبال در ایران خواهد شد. از طرفی هواداران قائمشهری نساجی نیز می‌توانند به تیم شان در فصل جدید بسیار امیدوار تر هم بشوند.

ستاره جدید نساجی برای رسیدن به قائمشهر، مسیر جالبی را طی کرده است؛ او بعد از 5 سال حضور در اوساسونا و حضور در 100 بازی این تیم را به مقصد لاس پالماس ترک کرد؛ یک فصل حضور در لاس پالماس، پایان کار مسعود در فوتبال اسپانیا بود. او که از الشارجه امارات راهی فوتبال اروپا شده بود، این بار الشحانیه قطر را برای بازگشت از اروپا به آسیا انتخاب کرد و یک فصل بعد راهی یک تیم قطری دیگر (الغرافه) شد.

 

 

 

1648507

 

شجاعی در ادامه دوران بازی اش یک بار دیگر تصمیم به حضور در اروپا گرفت؛ پانیونیوس مقصد بعدی او بود؛ جایی که مسعود دو فصل را در آن پشت سر گذاشت و سپس یک نیم فصل هم در آ.ا.ک آتن دیگر تیم یونانی توپ زد. مقصد بعدی مسعود جالب بود؛ او که در سال 2006 از فوتبال ایران (بعد از انجام 60 بازی برای سایپا و حضور در تیم ملی به عنوان پدیده در جام جهانی) لژیونر شده بود در بازگشت دوباره به ایران، تراکتور را انتخاب کرد؛ تصمیم جالبی که در راستای پروژه کهکشانی سازی تراکتور از سوی زنوزی اتخاذ شد و شجاعی به همراه دژاگه و حاج صفی، دو ستاره دیگر تیم ملی راهی تبریز شدند.

 

مسعود در ماه های پایانی سومین سال حضورش در تراکتور به مشکلاتی برخورد که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد و پس از ترک تبریز و چند ماه بی خبری، نساجی را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد. او با وجود اینکه 37 سال سن دارد اما همچنان در قامت یک ستاره با حضور در قائمشهر به بمب نقل و انتقالاتی نساجی تبدیل شد.

دیدگاه‌ها