کد خبر : 1782531 | 06 مهر 1400 ساعت 19:43 | 40K بازدید | 7 دیدگاه

استقبال از کاپیتان ملی در ساری؛

ساکت دست شجاعی را گرفت و معرفی کرد(عکس)

ستاره سابق تیم ملی نخستین جلسه تمرینی خود با نساجی مازندران را انجام داد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی پس از دوری کوتاه‌مدت از میادین و زمزمه‌هایی که مبنی بر خداحافظی‌اش از فوتبال وجود داشت، با تصمیم ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران که سابقه کار با این بازیکن را داشت، به جمع شاگردان او اضافه شد و در تمرینات تیمش شرکت کرد.

 

 

1648539

 

 

کاپیتان سابق تیم ملی ایران ظهر امروز به اردوی نساجی قائم‌شهر در شهر ساری اضافه شد و عصر امروز نخستین جلسه تمرینی خود را پشت سر گذاشت که در این تمرین، مورد استقبال تماشاگران مازندرانی قرار گرفت.

 

هواداران نساجی که هر طور بوده خود را به محل تمرینات این تیم رسانده‌اند، در شروع و حین تمرین امروز به تشویق ساکت الهامی و مسعود شجاعی پرداختند که این دو نفر به سمت آنها رفتند، ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند و به تشویق هواداران پاسخ دادند.

 

 

1648540

 

 

شجاعی در تراکتور شرایط خوبی با ساکت الهامی داشت و نخستین جام قهرمانی خود را در فصل ۹۹-۹۸ رقابت‌های حذفی را بالای سر برد و امیدوار است در همکاری دوباره با این سرمربی شرایط خوبی در سال یا فصول پایانی دوران بازی خود داشته باشد و در اوج از فوتبال برود.

 

 

1648537

 

 

قرارداد مسعود شجاعی با باشگاه نساجی مازندران هنوز رسمی نشده ولی احتمال می‌رود در هفته جاری این اتفاق بیفتد و قائم‌شهری‌ها یکی از بزرگترین خریدهای تاریخ خود را با جذب کاپیتان پیشین تیم ملی ایران داشته باشند.

 

 

1648538

دیدگاه‌ها