کد خبر : 1782587 | 07 مهر 1400 ساعت 01:03 | 14.4K بازدید | 9 دیدگاه

پیولی: داوری به سود اتلتیکومادرید بود

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان به شدت به عملکرد داوری در دیدار مقابل اتلتیکومادرید اعتراض دارد.

پیولی: داوری به سود اتلتیکومادرید بود

به گززارش "ورزش سه"، میلان در شرایطی در استادیوم سن سیرو و در دیدار مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه 1-2 مغلوب شد که یک ساعت 10 نفره بازی کرد و در نهایت دو بار دروازه این تیم در دقایق پایانی باز شد. استفانو پیولی، سرمربی روسونری از عملکرد تیمش در این مسابقه تمجید کرده و مدعی شد داور در صحنه های مساوی نیز به سود اتلتیکومادرید سوت زده است.

 

استفانو پیولی گفت: "من فکر نمی کنم داور بهترین شب خود را سپری کرده و عملکرد درخشانی داشت. بی تردید وقتی 10 نفره شدیم مجبور بودیم سبک متفاوتی را در میدان پیاده کنیم، بیش از یک ساعت دوام آوردیم و به هر حال به کسب نتیجه مثبت و خوب نزدیک شده بودیم. اما در نهایت این نتیجه ناامید کننده بود.

 

1648689

 

بحث من فقط پنالتی و کارت قرمز نیست، زیرا داور هر تصمیمی 50-50 را هم به سود اتلتیکومادرید سوت می زد. با کمی تمرکز بیشتر مخصوصا روی گل تساوی، باز هم می توانستیم به پیروزی در خانه خود دست پیدا کنیم و در کل حیف شد که در این دیدار باختیم.

 

زمانی که 11 به 11 بازی می کردیم و هنوز فرانک کسیه اخراج نشده بود، با سرعت، کیفیت و انرژی بسیار خوبی در میدان ظاهر شدیم و این سبک بازی ما را متوجه این موضوع کرده که می توانیم در این سطح و در لیگ قهرمانان هم رقابت کنیم.

 

اما ما همچنان باید متوجه باشیم که سطح این رقابت ها بسیار بالا است و ما در تمام طول بازی به تمرکز کامل نیاز داریم. این اواخر روزهای سختی بود و از نظر جسمی و روحی شرایط دشوار شده بود، اما ما از فردا به دیدار بعدی در لیگ ایتالیا مقابل آتالانتا فکر می کنیم."

دیدگاه‌ها