کد خبر : 1782592 | 07 مهر 1400 ساعت 01:27 | 104.9K بازدید | 26 دیدگاه

عاشق وراتی هستم؛

گواردیولا: خوشحالم اگر مسی خوشحال است!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد لیونل مسی در تیم جدیدش خوشحال باشد.

گواردیولا: خوشحالم اگر مسی خوشحال است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب و در شرایطی که بارها دروازه پاری سن ژرمن را تهدید کرد، مغلوب نبوغ ستاره های حریف شده و با دو گل در فرانسه شکست خورد. لیونل مسی، ستاره جدید پاری سن ژرمن در این دیدار برای اولین بار در لباس این تیم موفق به گلزنی شد و پپ گواردیولا در پایان این مسابقه به تمجید از او و البته مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی تیم حریف پرداخت.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما در جریان مسابقه حریف را به خوبی کنترل کردیم، اما متاسفانه موفق به باز کردن دروازه پاری سن ژرمن نشدیم. در کل از نمایش سیتی در این دیدار راضی بودم و ما همه کار به جز گلزنی انجام دادیم.

 

1644482

 

ما خوب دفاع می کنیم، اما مدافعان پاری سن ژرمن خیلی عقب مستقر شده بودند و البته ضد حمله آنها با توجه به کیفیت بازیکنان پاری سن ژرمن خطرناک است. این فوتبال است و به جز تمجید فراوان از سبک بازی سیتی، چیزی برای گفتن ندارم.  حالا امشب خوب غذا خورده، ریکاوری می کنیم و برای بازی روز یکشنبه در لیگ برتر برابر لیورپول آماده می شویم.

 

درخشش لیونل مسی و گلزنی او در لباس پاری سن ژرمن؟ گل او در این دیدار فوق العاده بود. اگر لیونل مسی در پاریس از شرایط رضایت دارد، من نیز برای او بسیار خوشحال هستم، زیرا او در دورانی که من در بارسلونا کار می کردم بارها باعث خوشحالی من شد.

 

اما بگذارید بگویم من عاشق مارکو وراتی هستم. من مارکو را خوب می شناسم و این بازیکن دوباره امشب نیز عملکرد درخشانی از خود در میدان ارائه داد. وراتی بازیکنی استثنایی است و اگرچه جثه بزرگی ندارد، اما همیشه می توانید روی او حساب کنید. خوشحالم که وراتی از مصدومیت رها شده و می تواند بازی کند."

دیدگاه‌ها