کد خبر : 1782608 | 07 مهر 1400 ساعت 09:19 | 78.5K بازدید | 10 دیدگاه

تشکر ویژه ناصرالخلیفی از درخشش مسی (عکس)

ناصرالخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، شب گذشته در رختکن این تیم حاضر شد تا از لیونل مسی و سایر بازیکنانش تقدیر کند.

تشکر ویژه ناصرالخلیفی از درخشش مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی سه‌شنبه شب در ورزشگاه پارک دو پرنس دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق شدند در این بازی با دو گل ادریسا گی و لیونل مسی به پیروزی برسند.

این دیدار اهمیت خاصی برای تیم فرانسوی داشت چرا که نوعی انتقام برای آنها به حساب می‌آمد. این دو تیم در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند و در نهایت این شاگردان گواردیولا بودند که موفق شدند با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال مسابقات صعود کرده و حریف چلسی شوند.

 

1648737

 

1648736

 

لیونل مسی نیز پس ازپشت سر گذاشتن مصدومیت خود که باعث شده بود در دیدار این هفته پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه غایب باشد در ترکیب اصلی قرار داشت و موفق شد اولین گل خود با پیراهن پی اس جی را به ثمر برساند. گلی فوق العاده و تماشایی که در دقیقه 74 به ثمر رسید تا خیال پی اس جی را از پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز راحت کند.

 

1648738

 

گلزنی مسی در این بازی موجی از خوشحالی را در بین هواداران حاضر در ورزشگاه ایجاد کرد و آنها هیجان‌شان را با فریاد زدن مداوم نام این بازیکن نشان دادند اما این خوشحالی مختص به هواداران نبود. ناصرالخلیفی نیز پس از بازی در رختکن تیم حاضر شد تا از بازیکنانش بابت عملکرد خوبی که به نمایش گذاشته بودند تشکر کند. ویدیوی منتشر شده از حضور رییس باشگاه نشان می‌دهد که او لیونل مسی را به گرمی در آغوش کشیده و با اشاره به گل زیبایی که بازیکن آرژانتینی به ثمر رساند از او تشکر می‌کند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی، با کسب چهار امتیاز از دو بازی و هم امتیاز با کلوب بروژ در صدر جدول گروه آ قرار گرفت.

دیدگاه‌ها