کد خبر : 1782622 | 07 مهر 1400 ساعت 10:22 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال تایلند در مسیر پیشرفت بزرگی قرار دارد

رحمانی: از حضور در لیگ تایلند راضی‌ام

هافبک لژیونر فوتبال ایران در لیگ تایلند، مدعی است تلاش خواهد کرد با عملکردی موفق در تیمش، نگاه‌ها به بازیکن ایرانی در این کشور را مثبت کند.

رحمانی: از حضور در لیگ تایلند راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی هافبک اسبق پیکان که اکنون راهی لیگ تایلند و تیم نانگ بوآ شده، بعد از ثبت اولین گلش در این تیم می‌گوید: بدشانس بودیم و نتوانستیم از نتیجه محافظت کنیم و در نهایت شکست خوردیم. گل خوبی زدم و از آن راضی هستم. قبلا در بازی‌های تدارکاتی هم یک گل از نیمه زمین زده بودم که خیلی مورد توجه قرار گرفته بود. 

 

وی درباره شرایط لیگ این کشور گفت: آنها به خوبی در حال طی کردن مسیر حرفه‌ای هستند و به دنبال این هستند تا در سطح بین المللی در شرایط خوبی برای رقابت با تیم‌های شرقی قرار گیرند. بر این اساس هزینه زیادی برای لیگ خود داشته‌اند و بازیکنان خارجی زیادی به لیگ این کشور پیوسته‌اند. به نظرم سطح لیگ این کشور در شرایط فوق العاده‌ای قرار دارد و در ادامه آنها حرف زیادی خواهند داشت. 

 

هافبک دفاعی ایرانی تیم نانگ بوآ در ادامه درباره شرایط تیمش گفت: سرمربی تیم از عملکردم رضایت دارد. ما هفته اول را با برد استارت زدیم و این برای ما اتفاق خوبی بود. اما اکنون با این شکست کمی از شرایط خوب در جدول فاصله گرفته‌ایم. البته هفته‌های زیادی باقی مانده و تلاش خواهیم کرد تا در ادامه به نتایج خوبی برسیم. هفته آینده با یکی از تیم‌های خوب تایلند بازی داریم اما تلاش خواهیم کرد تا به نتیجه خوبی برسیم و در جدول جایگاه خوبی را کسب کنیم. 

 

رحمانی درباره اینکه آیا بازیکنان ایرانی دیگری قادر به حضور در این تیم هستند و این توصیه را به آنها دارد گفت: همانطور که گفتم لیگ این کشور در شرایط حرفه‌ای خوبی قرار دارد. آنها به دنبال بازیکنان باتجربه‌ای هستند که سطح فنی فوتبال این کشور و لیگ را ارتقا بخشد. خوشحالم که تا به اینجا توانسته‌ام رضایت آنها را جلب کنم و از نظر آماری شرایط خوبی را داشته‌ام. قطعا عملکرد من می‌تواند به اعتماد آنها برای جذب دیگر بازیکنان ایرانی کمک کند و این کار را سعی می‌کنم به بهترین شکل دنبال کنم. از حضور در لیگ این کشور راضی هستم و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

دیدگاه‌ها