کد خبر : 1782623 | 07 مهر 1400 ساعت 10:19 | 109.3K بازدید | 43 دیدگاه

فردیناند:

دراز کشیدن روی زمین در شان مسی نیست

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که دراز کشیدن روی زمین در حین زدن ضربه آزاد از سوی حریف در شان لیونل مسی نیست.

دراز کشیدن روی زمین در شان مسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن شب گذشته در دور دوم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این بازی با نتیجه 0-2 به سود پاریسی‌ها به پایان رسید.

لیونل مسی موفق شد اولین گلش با پیراهن پی اس جی را در برابر تیم سرمربی سابق خود به ثمر برساند اما این تنها وظیفه فوق ستاره آرژانتینی نبود. او در حین زدن ضربه آزاد از سوی بازیکنان سیتی پشت دیوار دفاعی تیمش روی زمین دراز کشید تا اگر توپ به صورت زمینی ارسال شد از زیر دیوار دفاعی عبور نکند.

 

1648752

 

این اتفاق تعجب افراد بسیاری را به دنبال داشت که پیش از این در بارسا چنین رفتاری را از مسی ندیده بودند. اوون هارگریوز، کارشناس بی تی اسپورت، در این باره گفت:« ما نمی‌توانستیم چنین چیزی را باور کنیم. اگر نگوییم او بهترین بازیکن تاریخ است، پس یکی از بهترین‌ها است.»

پس از آن فردیناند نیز شروع به صحبت کرده و درباره این صحنه گفت:« لحظه‌ای که مائوریسیو پوچتینو در تمرینات از او خواسته که چنین کاری را انجام دهد باید یک نفر قدم پیش می‌گذاشت و می‌گفت نه، نه، نه. این اتفاق نباید برای مسی رخ دهد. شما نمی‌توانید. این کار بی‌احترامی است. من حاضر به پذیرش آن نیستم. اگر من عضوی از این تیم بودم اجازه چنین کاری را نمی‌دادم و می‌گفتم که من به جای مسی دراز می‌کشم. من نمی‌توانم ببینم که او اینطور روی زمین دراز کشیده است. لباس او نباید کثیف شود. این کار در شان مسی نیست.»

دیدگاه‌ها