کد خبر : 1782639 | 07 مهر 1400 ساعت 11:24 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

باخت دوباره رئال؛

طلسم برنابئو در لیگ قهرمانان ادامه دارد

رئال مادرید شب گذشته بار دیگر در ورزشگاه خانگی خود در لیگ قهرمانان شکست خورد تا طلسم این ورزشگاه در مسابقات اروپایی همچنان پابرجا باشد.

طلسم برنابئو در لیگ قهرمانان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و شریف تیراسپول مولداوی شب گذشته در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم مهمان با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید. 


رئال مادرید پس از مدت‌ها دوری از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قصد داشت در این بازی بازگشت مسابقات اروپایی به این ورزشگاه را جشن بگیرد. آنها تصمیم داشتند مشکلاتی که پیش از بازسازی ورزشگاه در مسابقات اروپایی تجربه کرده بودند را پشت سر بگذارند. با این حال شرایط مطابق خواسته آنها پیش نرفت و در نهایت شریف زخم قدیمی را بار دیگر باز کرد که برای رئالی‌های بسیار نگران کننده به نظر می‌رسد. 


آمار رئال در ورزشگاه خانگی خود ترسناک است. آنها تنها یک بازی از هفت دیدار خانگی خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. این تیم در مرحله گروهی فصل 20-2019 موفق شد برابر گالاتاسرای در برنابئو به پیروزی برسد و در دیگر بازی‌ها چهار شکست و دو تساوی نصیب آنها شد. شکست‌ها برابر زسکا (0-3) و آژاکس (1-4) در دو بازی آخر برگزار شده در برنابئو در لیگ قهرمانان 19-2018 بود. فصل بعد نیز دو تساوی برابر بروژ (2-2) و پی اس جی (2-2) به دست آمد. سپس یک شکست برابر سیتی (1-2) در همین ورزشگاه به ثبت رسید و حالا نیز نوبت به شکست برابر تیم تازه‌وارد به لیگ قهرمانان رسیده است. 

 

1648778


به نظر می‌رسد که رئال مادرید در حال حاضر کابوسی تاریخی و باورنکردنی را در برنابئو سپری می‌کند. رویایی ناخوشایند که فصل گذشته به ورزشگاه دی استفانو نیز سرایت پیدا کرده و با شکست برابر شاختار دونتسک همراه شد. 


شاگردان کارلو آنچلوتی فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر اینتر در سن سیرو آغاز کردند و شکست برابر شریف با وجود تمام ناباوری که با خود به همراه آورده اما نمی‌تواند مانع بزرگی بر سر راه صعود آنها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشد چرا که هنوز چهار بازی دیگر از مرحله گروهی باقی مانده است. 

 

1648779


این تیم بازگشتش به برنابئو در مسابقات لالیگا را با موفقیت پشت سر گذاشته و موفق شده برابر سلتاویگو و مایورکا به پیروزی برسد. با این حال در بازی هفته قبل لالیگا نیز برابر ویارئال به تساوی بدون گل رسید تا در طول 180 دقیقه تنها یک گل به ثمر رسانده باشد. حالا رئال باید در دو بازی پیش رو برابر شاختار به پیروزی برسد تا نگرانی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان نداشته باشد.

دیدگاه‌ها