کد خبر : 1782669 | 07 مهر 1400 ساعت 13:19 | 30.1K بازدید | 3 دیدگاه

سباستین تیل آرزوهای بزرگتری در سر دارد

گلزنی به رئال؟ نه، رویای او فتح CL است

سباستین تیل، ستاره شریف تیراسپول، شب گذشته قهرمان تیمش در دیدار برابر رئال مادرید بود اما رویای او فراتر از این است.

گلزنی به رئال؟ نه، رویای او فتح CL است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و شریف تیراسپول مولداوی شب گذشته دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در سانتیاگو برنابئو برگزار کردند و تیم مهمان موفق شد با نتیجه 1-2 برابر رئال به پیروزی برسد.

این پیروزی با تلاش تمامی بازیکنان شریف به دست آمد اما یک نام توجه بسیاری را جلب کرده و تیتر روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد: سباستین تیل. این بازیکن اهل لوکزامبورگ موفق شد گلی را به ثمر برساند که رئالی‌ها در میان ناباوری تمام دنیا در ورزشگاه خانگی به زانو درآورد.

او فصل گذشته را به صورت قرضی در باشگاه روسی تامبوف سپری کرد و پس از دورانی ناموفق در باشگاهی در کشور محل تولدش این بار به صورت قرضی به شریف آمد. به نظر می‌رسید که تمام این اتفاقات برای این رخ داد که مسیر زندگی او را تغییر دهد.

یکی از روزنامه‌های معتر مولداوی مدعی شده که تیل در سال 2017 به دلیل رانندگی پس از مصرف نوشیدنی‌های الکلی بازداشت شده بود. این اتفاق پس از پیروزی تیمش در دربی لوکزامبورگ و در حالی رخ داد که او برای جشن گرفتن این پیروزی بیرون رفته بود. در راه برگشت تصادفی رخ داد و در نهایت به بازداشت او منجر شد. پلیس بلافاصله متوجه موضوع شده و با اندازه‌گیری میزان الکل در خون این بازیکن، تصمیم گرفت که او را به بازداشتگاه منتقل کند.

 

1648842

 

او پس از این اتفاق از رفتارش عذرخواهی کرده و مدعی شده بود که از اشتباهاتش درس گرفته است. دادگاه لوکزامبورگ نیز علاوه بر جریمه نقدی، او را به مدت 43 ماه از رانندگی محروم کرد و حضور او در تیم ملی این کشور نیز نتوانست این حکم را کاهش دهد.

اما نکته جالب زندگی او به همین تغییر مسیر ختم نمی‌شود. این بازیکن پیش از این تصویری از خودش در حالی که درباره لیگ قهرمانان رویابافی می‌کند روی پایش تتو کرده و به جنگیدن برای رویایی که غیرممکن به نظر می‌رسید ادامه داد تا این که موفق شد اولین بازی خود در این مسابقات را پس از چهار سال انجام دهد.

او نه تنها در لیگ قهرمانان به میدان رفت، بلکه موفق به گلزنی در برنابئو شد و زمینه پیروزی تیمش در برابر پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان را فراهم کرد. حالا به نظر می‌رسد که او به عملی کردن تتوی روی پایش فکر می‌کند: فتح لیگ قهرمانان.

دیدگاه‌ها