کد خبر : 1782676 | 07 مهر 1400 ساعت 15:30 | 28K بازدید | 10 دیدگاه

رسوایی بزرگ در برنابئو

مثل یک فیلم وسترن؛ تیرباران رئال به‌دست کلانتر

رئال مادرید قرار بود آدم خوب داستان دیشب باشد ولی به سان فیلم‌های وسترن، شِریف(کلانتر) بود که پیروزمندانه قصه را به اتمام رساند.

مثل یک فیلم وسترن؛ تیرباران رئال به‌دست کلانتر

به گزارش "ورزش سه"، چه کسی تصور می کرد که پایان فیلم رئال مادرید و شِریف، با قتل عام مادریدی ها همراه باشد؟ در فیلم های وسترن عادت کرده بودیم که شریف(کلانتر) پیروز داستان باشد ولی در لیگ قهرمانان نیز همان قصه تکرار شد.

 

 

1648669

 

 

شریف(کلانتر) دیشب قرار بود آدم بد داستان باشد. تیمی که قرار بود گلباران شود و مسیر رئال برای رسیدن به صدر گروه را هموار کند اما در عمل میدان را به عنوان پیروز ترک کرد و حالا با دو برد و شش امتیاز در صدر گروه قرار دارد. بله؛ واقعیت به دور از انتظارات بود و رئال مادرید آدم خوب داستان نشد. پس از پیروزی شش گله برابر مایورکا به نظر می رسید که رئال تمامی حریفان پیش رو را خواهد بلعید ولی شرایط رئال از بد به بدتر رسید.

 

 

1648829

 

 

ابتدا شنبه برابر ویارئال در حالی که رئال باید با دو گل بازنده میدان را ترک می کرد، در نهایت توانست یک امتیاز کسب کند. همه از بازی بد این تیم انتقاد کردند و به نظر می رسید رئال برابر شریف پاسخ تمام هجمه ها را خواهد داد ولی اینطور نشد. در واقع همه چیز از ویارئال شروع و به شریف ختم شد.

درست است که رئال در هر دو نیمه و به خصوص در 45 دقیقه دوم تیم برتر و حام مطلق میدان بود ولی چه فایده دارد وقتی این همه شوت به دروازه حریف می زنید و فقط یکی به گل تبدیل می شود؟ خلق این همه موقعیت بدون اینکه از آنها به درستی استفاده شود، چه سودی دارد؟ به نظر می رسید رئال روش های مختلفی برای رسیدن به دروازه حریف دارد و ایده هایی روشن تر داشت ولی در عمل، شریف بود که با سه حمله به دو گل رسید و رئال از ده ها موقعیت خود با یک پنالتی به گل دست یافت. تعویض های کارلتو نیز نتوانست روند را تغییر دهد.

 

 

1648619

 

 

غیبت دنی کارواخال این روزها برای رئال تبدیل به یک معضل بزرگ شده و خسارت زیادی به تیم وارد کرده است. آنچلوتی هنوز نتوانسته جانشینی مناسب برای او پیدا کند. هر اندازه ناچو به سمت راست استحکام دفاعی می بخشد، همان اندازه خلاقیت در حمله را کاهش می دهد و لوکاس واسکز و فده والورده نیز نتوانستند راه حل مناسبی برای این مشکل باشند.

بازی بعدی با اسپانیول است و همه در انتظار پاک کردن رسوایی دیشب؛ رئال در بارسلون این لکه را پاک خواهد کرد؟

 

 

دیدگاه‌ها