کد خبر : 1782678 | 07 مهر 1400 ساعت 15:08 | 54.8K بازدید | 21 دیدگاه

در مصاحبه با اتلتیک

بونوچی و افشای ضربه‌ای که رونالدو به یوونتوس زد

کریستیانو رونالدو در کنار همه تاثیرات غیر قابل انکارش در موفقیت های یوونتوس، از یک نظر نیز به این تیم ضربه زد.

بونوچی و افشای ضربه‌ای که رونالدو به یوونتوس زد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تابستان 2018 بود که در انتقالی بسیار پر حرف و حدیث رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد. او با سران رئال بر سر تمدید قرارداد و افزایش دستمزد به توافق نرسید و باشگاه مادریدی ترجیح داد در بهترین زمان او را با رقمی بالا(112 میلیون یورو) به فروش برساند. رونالدو سه فصل در یووه بازی کرد و با این تیم فاتح 2 اسکودتو شد ولی نتوانست این تیم را به رویای قدیمی اش یعنی قهرمانی چمپیونزلیگ برساند و دستش از توپ طلا نیز به دور ماند. رونالدو از 2017 دیگر نتوانسته برنده این عنوان شود.

در نهایت فوق ستاره پرتغالی ترجیح داد یووه را ترک کرده و به منچستریونایتد باز گردد.

 

 

1473160

 

 

لئو بونوچی مدافع ملی پوش یوونتوس در مورد دوران حضور رونالدو به نشریه اتلتیک گفت:« رونالدو به یوونتوس کیفیت و شخصیتی بالا بخشید. او گل های فراوانی هم زد و حضورش در یوونتوس از هر نظر تاثیر زیادی روی تمامی بازیکنان گذاشت. فقط تمرین کنار او به همه نیرو و توان اضافه می داد ولی به تدریج به جایی رسیدیم که بازیکنان فکر می کردند صرفا حضور رونالدو در زمین برای پیروزی کفایت می کند.

شرایط به گونه ای شد که برخی در تمرینات تلاش گذشته را به خرج نمی دادند، کوتاهی می کردند و از میزان فداکاری در زمین مسابقه نیز کاسته شد. در سال پایانی حضور رونالدو در یوونتوس، به خصوص این قضیه مشهود بود.»

 

 

1517815

 

 

بونوچی ادامه داد:« به نظر می رسید اگر تنها توپ را به رونالدو برسانیم، برنده خواهیم شد ولی رونالدو خودش نیز برای موفقیت و گلزنی به تیم نیاز داشت. در واقع این یک نیاز متقابل بود. فصل قبل در لیگ چهارم شدیم ولی در جام حذفی قهرمانی را کسب کردیم چرا که آنجا بازهم مثل یک تیم بازی کردیم.»

 

 

دیدگاه‌ها