کد خبر : 1782694 | 07 مهر 1400 ساعت 15:32 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

فدریکو کیه‌زا:

فشار بعد از قهرمانی در اروپا بیشتر شد، اما خوشحالم

فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس مدعی شد بعد از قهرمانی در یورو انگیزه بیشتری برای موفقیت دارد.

فشار بعد از قهرمانی در اروپا بیشتر شد، اما خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، حالا امید بسیاری از هواداران یوونتوس به درخشش فدریکو کیه‌زا، وینگر ایتالیایی و خلاق این تیم معطوف شده است. حالا او در مصاحبه ای در مورد احساس خود بعد از فتح یورو 2020 با لباس ایتالیا و البته شرایط پیش روی خود در باشگاه یوونتوس صحبت کرده است.

 

فدریکو کیه‌زا گفت: "صادقانه بگویم، گل لوک شاو در دقایق ابتدایی دیدار فینال یورو ما را کمی ترسانده و احساس عجیبی به تیم داد. زیرا معمولا اینقدر زود دروازه ایتالیا باز نمی شد و رخ دادن این اتفاق در فینال دشوار بود. اما فروتنی و قدرت ذهنی تیم به ما کمک کرد تا با این گل کنار بیاییم. انگلیس فوق العاده و شگفت انگیز بود. فینال 50-50 بود و به ضربات پنالتی رسید که آنجا جانلوئیجی دوناروما بهترین بازیکن بود و دو پنالتی را مهار کرد. در واقع منظورم این است که دوناروما شایسته لقب بهترین بازیکن میدان بود.

 

1623045

 

پس از قهرمانی در یورو فشار بیشتری بر من و هم تیمی هایم وارد می شود، اما این همان چیزی است که ما می خواهیم. در واقع به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم به یوونتوس بیایم. البته در این باشگاه انتظارات بیشتر است و ما باید فاتح همه عناوین شویم. اما این فشار بهایی است که شما باید بپردازید. من سال گذشته وقتی برای اولین بار به اردوی یوونتوس رسیدم بسیار خوشحال بودم و می دانستم که چگونه ذهنیتی در باشگاه یوونتوس، جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی، همه بازیکنان، اعضای کادر کادر فنی و رئیس باشگاه حاکم است.

 

همه چیز معطوف به موفقیت و برنده شدن است و هیچ چیز دیگری وجود ندارد. بعد از اینکه من با ایتالیا در یک تورنمنت بزرگ قهرمان شدم، اشتیاق بیشتری برای پیروزی های بیشتر به من می دهد. من 23 ساله هستم. من به تازگی با کشورم قهرمان اروپا شده ام و برای یوونتوس بازی می کنم. حالا بگذارید روی چهارشنبه تمرکز کنیم، زیرا باید مقابل چلسی بازی کنیم و آنها حریف بسیار بسیار بزرگی هستند."

 

1648892

دیدگاه‌ها