کد خبر : 1782696 | 07 مهر 1400 ساعت 16:05 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی میلان؛ براهیم دیاز به آتالانتا می‌رسد؟

مصدومیت و تعویض براهیم دیاز در بازی دیشب میلان و اتلتیکو باعث نگرانی روسونری شده است.

نگرانی میلان؛ براهیم دیاز به آتالانتا می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز بدون شک ستاره این فصل میلان است. او پس از یک فصل حضور قرضی در میلان به رئال برگشت ولی ترافیک هافبک در باشگاه مادریدی باعث شد این بار با قرارداد دو ساله قرضی به میلان بازگردد و تا به اینجای فصل نیز با 4 گل و 2 پاس گل، تاثیرگذاری اش را به خوبی اثبات کرده است.

 

 

1648901

 

 

براهیم در شکست دیشب میلان برابر اتلتیکو تا زمانی که مصدوم نشده بود، بهترین بازیکن روسونری بود و تمام پاس ها به وی می رسید اما با خروجش، میلان ده نفره نیز خاموش شد.

استفانو پیولی سرمربی میلان تایید کرد که براهیم مصدوم شده ولی مشکل او خیلی هم جدی نیست:« براهیم دچار التهاب رباط زانو شده ولی این مشکل جدیدی نیست. هر از چند گاهی این مساله او را اذیت می کند و برابر اتلتیکو نتوانست به کار ادامه دهد و باید تعویض می شد. به خصوص نیمه دوم شرایط برایش دشوارتر شد و قصد ریسک کردن نداشتم.»

 

 

1648689

 

 

بازی بعدی میلان برابر آتالانتاست که یک مصاف سخت و حیاتی است:« التهاب زانو را می توان مدیریت کرد و برخی مواقع بازیکن نیاز است که تحمل کرده و با آن کنار بیاید. بازی یکشنبه برابر آتالانتا بسیار حساس است و امیدوارم براهیم را در میدان داشته باشیم. ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

دیدگاه‌ها