کد خبر : 1782699 | 07 مهر 1400 ساعت 16:16 | 18K بازدید | 6 دیدگاه

ادریسا گه‌یه:

دفاع کردن در مقابل منچسترسیتی ساده بود!

ادریسا گه‌یه، هافبک جنگنده پاری سن ژرمن به تمجید از عملکرد این تیم مقابل منچسترسیتی پرداخته است.

دفاع کردن در مقابل منچسترسیتی ساده بود!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب با دو گل موفق به غلبه بر منچسترسیتی شد تا با چهار امتیاز در صدر جدول مرحله گروهی قرار بگیرد. در میان این همه ستاره مطرح در خط حمله، این ادریسا گه‌یه بود که با حضور به موقع در محوطه موفق به زدن گل اول تیمش شد. حالا او در رابطه با این دیدار صحبت کرده و مدعی شد دفاع کردن مقابل منچسترسیتی دشوار نبوده است.

 

1648902

 

ادریسا گه‌یه گفت: "مهمترین مسئله این بود که استحکام خود را حفظ کنیم. بازی آسانی نبود، ما می توانستیم خوب دفاع کرده، ضدحملاتی روی دروازه حریف زده و موقعیت گلزنی خلق کنیم. ما توانستیم دو بار به گل برسیم، حالا باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. ما مجبور بودیم در وسط فشرده بمانیم و از ضدحمله های خود بیشترین استفاده را برای گلزنی داشته باشیم.

 

البته دفاع کردن در مقابل منچسترسیتی ساده بود، زیرا بازیکنان حریف سرعت زیادی نداشتند. گلزنی من نیز حاصل کار تیمی بود. بازیکنان پاری سن ژرمن فرصت های زیادی را در اختیار مهاجمان قرار می دهد.

 

 در ادامه موقعیت گلزنی در توپ های دوم وجود دارد و ما هافبک های تیم نیز سعی می کنیم آنها را به نتیجه برسانیم. تلاش فراوان همیشه نتیجه می دهد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. کیفیت مارکو وراتی کمک زیادی به تیم می کند و در نهایت مهم ترین مسئله این است که همه بازیکنان احساس خوبی داشته باشند."

 

1648904

دیدگاه‌ها