کد خبر : 1782701 | 07 مهر 1400 ساعت 16:32 | 59.8K بازدید | 13 دیدگاه

شرم‌آور بودیم؛

حمله تند و بی‌سابقه کونسیسائو به بازیکنان پورتو!

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پرتغالی پورتو به شدت از عملکرد بازیکنان این تیم برابر لیورپول انتقاد کرده است.

حمله تند و بی‌سابقه کونسیسائو به بازیکنان پورتو!

ببه گزارش "ورزش سه"، پورتو فصل گذشته فاصله ای تا صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نداشته و این فصل نیز در هفته اول مقابل اتلتیکومادرید شایسته کسب پیروزی بود. اما آنها دیشب و در خانه نمایشی ضعیف و پراشتباه به خصوص در خط دفاعی و درون دروازه برابر ستاره های لیورپول انجام داده و با پنج گل مغلوب شدند. سرجیو کونسیسائو بازیکنانش را متهم کرد که به حرف مربی خود گوش نمی دهند و باید به زودی در مورد آنها تجدید نظر صورت گیرد.

 

سرجیو کونسیسائو گفت: "حتی یک تیم در رده نوجوانان مانند تیم زیر 19 سال پورتو که در لیگ قهرمانان رده جوانان با لیورپول مساوی کرد نیز کمی بیشتر تیم ما در دیدار برابر مرسی سایدی ها تلاش کرد. پس از این نتیجه باید با رئیس باشگاه پورتو صحبت کنم و باید دید که آیا بازیکنان فعلی ترکیب پورتو به حرف سرمربی خود گوش می دهند یا نه.

 

1648186

 

تفاوت های زیادی وجود داشت و وقتی در بالاترین سطح فوبال یعنی لیگ قهرمانان بازی می کنیم، باید با سازماندهی مناسب و انرژی بالا در میدان حاضر شویم تا بتوانیم پا به پای حریف حرکت کنیم. اما من چنین چیزی در پورتو ندیدم و این فاجعه رخ داد. دیگر تمام است و این نتیجه برای من مثل یک فاجعه و شرم آور بود. ما می دانستیم لیورپول چقدر قدرتمند و مستقیم حمله می کند و نمی توانیم چنین اشتباهاتی انجام دهیم.

 

ما نباید چنین گل هایی را دریافت کنیم. در مقابل تیمی مانند لیورپول از دست دادن چند باره توپ در مناطق خطرناک خیلی بد بود. من می خواهم مسئولیت این نتیجه را بر عهده بگیرم. اگر بازیکنان مایل به برخوردی اینگونه با ایده های سرمربی خود هستند، کار زیادی در پیش داشتته و باید در برخی موارد تجدید نظر کنیم."

 

1648776

دیدگاه‌ها