کد خبر : 1782703 | 07 مهر 1400 ساعت 16:58 | 27.4K بازدید | 10 دیدگاه

نمرات عجیب نشریه اکیپ؛

واقعا این بدترین شب عمر دی‌بروین بود؟ (عکس)

نمرات نشریه اکیپ به بازیکنان پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در برخی موارد بسیار عجیب بوده است.

به گزارش"ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در شرایطی با دو گل منچسترسیتی را مغلوب کرد که شاگردان پپ گواردیولا در بسیاری از دقایق عملکرد بهتری از حریف داشته و موقعیت های فراوانی را روی دروازه پاریس خلق کردند. حتی در یک صحنه در نیمه اول دو بار دیرک دروازه جیجی دوناروما به لرزه درآمد، اما به نظر می رسد از دید کارشناسان اکیپ نمایش سیتی بسیار ضعیف بوده است.

 

1648655

 

به عنوان این مثال این نشریه نمره نازل سه از 10 را به کوین دی بروین داده است. اگرچه این ستاره بلژیکی دیشب فوق العاده نبود، اما یکی دو بار می توانست دروازه پاری سن ژرمن را باز کند و احتمالا لایق دریافت چنین نمره ضعیفی نبود. رحیم استرلینگ و جک گریلیش، دو عنصر هجومی دیگر سیتی نیز چهار از 10 گرفته اند و به نظر نشریه اکیپ، عملکرد مهاجمان سیتی در این دیدار خیلی بد بوده است.

 

1648908

 

حتی لیونل مسی نیز که دروازه سیتی را به زیبایی باز کرد نمره شش دریافت کرده است. نیمار و کیلیان امباپه، دیگر مهاجمان پاری سن ژرمن به ترتیب نمرات پنج و هفت از 10 گرفته و ادریسا گه یه، مارکینوش، جانلوئیجی دوناروما و مارکو وراتی همگی نمره هشت دریافت کرده اند.

 

در واقع به نظر این نشریه فرانسوی، کیلیان امباپه عملکرد خوبی داشته و بهتر از دیگر مهاجمان حاضر در میدان بوده است. این در حالیست که این ستاره فرانسوی چندین بار توپ لو داده و نتوانست خطر خاصی روی دروازه ادرسون ایجاد کند. فقط دو بازیکن سیتی شامل کایل واکر و ژوائو کانسلو با کسب نمره شش از 10، بالای پنج امتیاز کسب کرده اند و این یعنی از نظر اکیپ، پاریس خیلی بهتر از سیتی بازی کرده است.

 

1648909

دیدگاه‌ها