کد خبر : 1782712 | 07 مهر 1400 ساعت 17:59 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

ناکامی در هفته‌های ابتدایی؛

طلسم عجیبی که دست‌بردار اینتر نیست!

اینتر همانند سال های اخیر در هفته های ابتدایی لیگ قهرمانان شروع خوبی نداشته است.

طلسم عجیبی که دست‌بردار اینتر نیست!

به گزارش "ورزش سه" تساوی بدون گل برابر شاختار به این معناست که اینتر از دو بازی ابتدایی خود فقط یک امتیاز گرفته است. اما این روند تنها معطوف به امسال نیست و در سال های گذشته نیز وجود داشته است. تیم آنتونیو کونته در اولین فصل حضور این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت در اولین بازی در نوکمپ مغلوب بارسلونا شده و در هفته دوم نیز در سن سیرو مقابل اسلاویا پراگ تن به تساوی داد.

 

در دومین سال و البته آخرین فصل حضور کونته در رختکن نراتزوری نیز اینتر در دو هفته اول برابر گلادباخ و مانند دیدار دیشب شاختار به تساوی رضایت داد. اما سه سال قبل اینتر بعد از مدت ها با لوچانو اسپالتی موفق به راهیابی به لیگ قهرمانان شد. شروع این تیم در تورنمنت رویایی بود و آنها در دو هفته ابتدایی موفق به غلبه بر تاتنهام و آیندهوون شدند.

 

1648918

 

اما جالب اینجاست در هر سه فصل اینتر در نهایت حتی موفق به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز نشده و در همان اولین گام با این تورنمنت وداع کرده است. در واقع آخرین حضور نراتزوری در مرحله حذفی به 9 سال قبل بازمی گردد که آنها در یک هشتم مغلوب مارسی شده و از لیگ قهرمانان حذف شدند.

 

حالا این فصل نیز تیم سیمئونه اینزاگی علیرغم ارائه نمایشی خوب برابر رئال مادرید در اولین دیدار در خانه، با گل دقایق پایانی رودریگو مغلوب شد و دیشب نیز این تیم در اوکراین مقابل شاختار به تساوی بدون گل رضایت داد. این شروع ضعیف باز هم باعث نگرانی هواداران اینتر از حذف زودهنگام دوباره و عدم موفقیت در رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان شده است.

 

1648919

دیدگاه‌ها