کد خبر : 1782718 | 07 مهر 1400 ساعت 18:45 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

آمار ضعیف امید اول گلزنی چلسی برابر یوونتوس

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی امید اول گلزنی چلسی در این فصل، تا امروز کارنامه خوبی برابر یوونتوس نداشته است.

آمار ضعیف امید اول گلزنی چلسی برابر یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در تورین مهمان یوونتوس بوده و به دنبال کسب دومین پیروزی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل است. مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت در تابستان امسال 98 میلیون پوند برای خرید روملو لوکاکو پرداخت کرد و این ستاره بلژیکی نیز تا به حال عملکرد خوبی در ترکیب تیم جدیدش داشته، اما مرور تاریخ نشان می دهد که انگار داستان دیدار مقابل یوونتوس برای روملو لوکاکو متفاوت است.

 

این مهاجم تنومند تا امروز شش بار مقابل بیانکونری بازی کرده و فقط یک بار موفق به گلزنی شده است. این ستاره بلژیکی در دوران حضور در لباس اینتر پنج بار در لباس نراتزوری مقابل یوونتوس به میدان رفت که در چهار دیدار اول هرگز توفیقی در گلزنی نداشت. اما در آخرین مسابقه و در شرایطی که قهرمانی اینتر مسجل به نظر می رسید، یوونتوس 2-3 موفق به غلبه بر تیم آنتونیو کونته شد و روملو لوکاکو در آن دیدار یک بار آنهم از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد.

 

1648927

 

روملو لوکاکو زمانی که برای منچستریونایتد بازی می کرد نیز مقابل یوونتوس قرار گرفته بود. در لیگ قهرمانان سال 2018 و در مرحله گروهی، یونایتد در خانه با یک گل مغلوب یوونتوس شد و لوکاکو نیز نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

اما در دیدار برگشت که شیاطین سرخ در تورین پیروز شدند، ستاره بلژیکی به علت مصدومیت در میدان حضور نداشت. همچنین روملو لوکاکو تا امروز تنها یک بار طعم پیروزی را برابر این تیم قدرتمند ایتالیایی چشیده است. در ژانویه 2021 اینتر موفق به کسب پیروزی 2-0 در لیگ برابر یوونتوس شد که لوکاکو در زمین حضور داشت و البته در گلزنی ناکام ماند.

دیدگاه‌ها