کد خبر : 1782729 | 07 مهر 1400 ساعت 19:40 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

بازی سختی خواهد بود؛ چلسی فقط لوکاکو نیست

جان فرانکو زولا، ستاره سابق چلسی، معتقد است که این تیم با روملو لوکاکو قوی تر شده اما در عین حال آنها بازیکنان کلیدی دیگری نیز در اختیار دارند.

بازی سختی خواهد بود؛ چلسی فقط لوکاکو نیست

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا دو تیم یوونتوس و چلسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین برگزار خواهد شد و دو تیم سه امتیازی گروه رو در روی یکدیگر قرار خواهد گرفت؛ مسابقه ای که نتیجه آن می‌تواند در تعیین تیم صدرنشین تاثیرگذار باشد.

 

جان فرانکو زولا، ستاره سابق چلسی، در مصاحبه ای با کوریره دلاسرا درباره این مسابقه حساس گفت: "مسابقه سختی خواهد بود چراکه چلسی از هر لحاظی قدرتمند است، حتی اگر از دست دادن انگولو کانته در لحظات آخر برای آنها سخت بوده باشد. تیم های انگلیسی در شرایط خیلی خوبی قرار دارند و یووه برای پیروزی در این بازی به چیز خاصی احتیاج دارد."

 

 

1636555

 

 

جان فرانکو زولا درباره تقابل بین روملو لوکاکو و جورجو کیه‌لینی نیز گفت: "تیم توماس توخل از بالاترین کیفیت برخوردار بود اما آنها چند شکاف هم داشتند که یکی از آنها نداشتن یک بازیکن مرجع در خط حمله به شمار می‌آمد. آنها لوکاکو را به خدمت گرفتند که احتمالاً بهترین گزینه موجود بود. از طرف دیگر کیه‌لینی مثل یک کوهنورد است و هرگز پیر نمی شود. البته چلسی هم فقط روملو لوکاکو نیست چراکه آنها بازیکنان خطرناک دیگری مثل کای هاورتز و حکیم‌زیاش را هم در اختیار دارند که بسیار خطرناک هستند."

دیدگاه‌ها