کد خبر : 1782775 | 08 مهر 1400 ساعت 00:29 | 15.6K بازدید | 15 دیدگاه

بایرن 5-0 دیناموکیف: تیم ناگلزمان متوقف نمی‌شود

بایرن مونیخ در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-0 دینامو کیف را شکست داد.

بایرن 5-0 دیناموکیف: تیم ناگلزمان متوقف نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یولیان ناگلزمان که در دیدار اول با سه گل بارسلونا را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم کاملا برتر از حریف اوکراینی بودند و در نهایت به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی را در اختیار داشتند اما این دینامو بود که در دقیقه 9 روی یک ضدحمله صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد ولی ضربه سیگانکوف از بالای دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد، روی ارسال خطرناک سرژ گنابری، این روبرت لواندوفسکی بود که با یک ضربه محکم می توانست کار را تمام کند اما واکنش خوب بوشچان دروازه دینامو کیف را بسته نگه داشت.
در دقیقه 12 بود که سرانجام بایرن به گل رسید. خطای هند سیدورچوک درون محوطه جریمه دینامو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان حریف، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1649043


بعد از این گل باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت نصفه و نیمه را از دست دادند، در دقیقه 27 به گل دوم رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس در عمق توماس مولر، لواندوفسکی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.


بعد از این گل بازیکنان میهمان پیش کشیدند اما در دقیقه 34، این نیکلاس زوله بود که می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، سانه تا آستانه باز کردن دروازه دینامو پیش رفت اما او که با پاس گورتزکا صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به تیر دروازه حریف کوبید.


در دقایق پایانی این نیمه تیم میهمان می توانست روی یک ضدحمله، یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما واکنش عالی نویر، مانع از گلزنی دی پنا شد و در نهایت نیمه اول با برتری 2-0 بایرن به پایان رسید.

 

1649044

 

نیمه دوم را دینامو بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که روی یک ضد حمله به گل برسند اما خروج به موقع نویر، دروازه بایرن را نجات داد.

در ادامه این بایرنی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 68 به گل سوم رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس لروی سانه، گنابری را صاحب موقعیت کرد و او هم بعد از پیشروی، با ضربه ای محکم توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

بعد از این گل هم فشار حملات بایرن کاهش پیدا نکرد و تنها 6 دقیقه بعد، لروی سانه گل چهارم را به ثمر رساند. او که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، از خروج اشتباه دروازه دینامو استفاده کرد و با ضربه ای دقیق، اختلاف را به 4 گل افزایش داد.

اما این هم پایان کار نبود و بازیکنان میزبان به حملات شان ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 87، اریک چوپو موتینگ تنها 8 دقیقه بعد از ورود به زمین، گل پنجم را به نام خود ثبت کرد. روی ارسال بنجامین پاوارد از سمت راست بود که چوپو موتینگ با ضربه سر موفق شد دروازه را باز کند و به این ترتیب بایرن موفق شد با نتیجه 5-0 به برتری برسد.

دیدگاه‌ها