کد خبر : 1782786 | 08 مهر 1400 ساعت 01:15 | 29.6K بازدید | 14 دیدگاه

گلزنی برابر یوونتوس دشوار است؛

توخل: خودم هم نمی‌دانم چرا امشب اینگونه بودیم!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد باز کردن دروازه تیم هایی مانند یوونتوس دشوار است.

توخل: خودم هم نمی‌دانم چرا امشب اینگونه بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در شرایطی با یک گل مقابل یوونتوس در تورین مغلوب شد که مانند دیدار ابتدای هفته مقابل منچسترسیتی خوب بازی نکرده و قادر به خلق موقعیت چندانی نیز روی دروازه حریف نبود. توماس توخل در پایان این دیدار اذعان داشت تیمش دیروز در تمرینات آماده بوده و خود او نیز نمی داند چرا چلسی امشب اینگونه بازی کرد.

 

توماس توخل گفت: "می دانستیم که بازی دشواری در پیش داریم و باز کردن دروازه تیم هایی مانند یوونتوس آسان نخواهد بود. برای رسیدن به این هدف باید صبور بوده و بدون اشتباه بازی کنید. شما باید باهوش ، دارای ریتم بالا و با قدرت تصمیم گیری مناسب باشید. دیروز و در تمرینات احساس می کردم کاملا آماده هستیم، اما نمی دانم چرا امشب شرایط اینگونه نبود.

 

1649067

 

ما امشب به اندازه کافی آزادی عمل در میدان نداشتیم و نمی دانم دلیلش چه بود. ما از نظر ذهنی کمی در تصمیم گیری خود کند بودیم و همچنان نمی دانم چرا. تجزیه و تحلیل این دیدار برای ما عجیب است.

 

غیرممکن است در این سطح از مسابقات در همان اولین دقیقه از نیمه دوم دروازه شما اینگونه باز شود. ما دیروز دو جلسه خوب داشتیم و تیمی تشنه موفقیت به نظر رسیده و آماده بازگشت بودیم. البته مقابل تیمی که خیلی عقب دفاع می کند، بسیار سخت دشوار که بتوان ریتم بالایی را در بازی نشان داد.

 

می توانستیم با با یک گل از یوونتوس پیش بیفتیم. در دیدار ابتدای هفته منچسترسیتی از روی موقعیت ایستگاهی و ضربه ای که تغییر جهت داد به گل رسید و گاهی اوقات این شرایط در مقابل تیم هایی با سبک دفاعی متمرکز و عقب رقم می خورد. ما می توانستیم در 20 دقیقه آخر بهتر عمل کنیم، اما از دوندگی لازم برخوردار نبوده و به طور مداوم سعی می کردیم ریتم خود را پیدا کنیم."

 

دیدگاه‌ها