کد خبر : 1782790 | 08 مهر 1400 ساعت 01:47 | 43.7K بازدید | 19 دیدگاه

دخیا امشب بهترین در جهان بود؛

سولسشر: با رونالدو همیشه فرصت گلزنی دارید

اوله گونار سولسشر معتقد است با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب همیشه موقعیت گلزنی وجود دارد.

سولسشر: با رونالدو همیشه فرصت گلزنی دارید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب نمایش چندان خوبی برابر ویارئال در خانه خود نداشت و داوید دخیا بارها به خصوص در نیمه اول دروازه این تیم را نجات داد، اما در نهایت آنها با گل لحظات پایانی رونالدو پیروز شدند. اوله گونار سولسشر در پایان این دیدار مدعی شد حضور رونالدو در منچستریونایتد بر تمامی ابعاد باشگاه تاثیر گذاشته است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "وقتی کریستیانو رونالدو را در زمین دارید همیشه فرصتی برای گلزنی خواهید داشت. او واقعا خیلی خوب جلوی دروازه عمل کرده و روی همه ارکان باشگاه از جمله هواداران و بازیکنان و کل تیم تاثیرگذار است. احتمالا جسی لینگارد از اینکه خیلی زیاد بازی نمی کند خوشحال نیست. اما او هر گاه به میدان می آید تاثیرگذار ظاهر می شود و این همان کاری است یک بازیکن تعویضی باید انجام دهد.

 

1648992

 

صحنه های دقایق پایانی همان چیزی است که در اولدترافورد اتفاق می افتد و قبلا نیز بارها رخ داده است. ما باید احتیاط را کنار می گذاشتیم و البته در نهایت خوش شانس هم بودیم. ویارئال تیم خوبی بوده و شکست دادن آنها همیشه دشوار است.

 

ما در خانه بودیم و می خواستیم برنده شویم، اما آنها خیلی خوب بازی می کنند. وقتی در دیدار قبلی در سوئیس آنگونه مغلوب یانگ بویز، کسب پیروزی های از این دست برابر بازیکنان منچستریوناتد اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. خود من نیز شخصا یک پیروزی و یک شکست را به دو تساوی ترجیح می دهم.

 

خوشبختانه امشب ما بهترین دروازه بان جهان را ادر اختیار داشتیم. داوید دخیا بعد از فینال لیگ اروپا تابستان سختی را سپری کرد و در رقابت های یورو نیز در ترکیب قرار نگرفت، اما با اراده ای بالا به اردوی یونایتد پیوست و من از رفتار او لذت بردم. ما دو دروازه بان خوب دیگر به نام های تام هیتون و دین هندرسون هم داریم، اما امروز داوید دخیا شایسته عنوان بهترین بازیکن زمین بود."

دیدگاه‌ها