کد خبر : 1782796 | 08 مهر 1400 ساعت 09:55 | 15.7K بازدید | 5 دیدگاه

فدریکو کیه زا:

روحیه یوونتوس را نشان دادیم؛ با آلگری مشکلی ندارم

فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، به رسانه‌ها بابت شایعاتی که پیرامون اختلاف میان آلودگی ایجاد کردند، انتقاد کرد.

روحیه یوونتوس را نشان دادیم؛ با آلگری مشکلی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم یوونتوس و چلسی در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. در حالی که تصور می شد قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد اما این یوونتوس بود که با تک گل فدریکو کیه زا به پیروزی رسید و در صدر جدول گروه قرار گرفت.

 

فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، بعد از پیروزی این تیم مقابل چلسی گفت: "این یک بازی سخت بود زیرا چلسی ما را تحت فشار قرار داد و مالکیت توپ را در اختیار داشت اما ما نشان دادیم که روحیه یووه یعنی چه؛ همان روحیه ای که مربی از ما درخواست می کند. این یک چالش بزرگ است و بازی در این مسابقات اتفاقی فوق العاده محسوب می شود. حالا باید از این پیروزی لذت ببریم اما پس از آن یک مسابقه مهم دیگر در روز شنبه پیش رو داریم."

 

 

1649082

 

 

کیه زا همچنین در مورد شایعاتی که پیرامون اختلاف بین او و آلگری مطرح می‌شود نیز گفت: "من با مربی هیچ مشکلی ندارم و این فقط توسط رسانه‌ها مطرح می‌شود. من هر کاری که او بخواهد انجام می‌دهم و در اینجا هیچ مشکلی وجود ندارد. من می‌دانم که وقتی یووه فصل را بد شروع می کند شما دوست دارید که شایعاتی به وجود بیاورید اما همه ما پشت مربی هستیم و می خواهیم یوونتوس را به سال های تسلط بر اسکودتو بازگردانیم."

 

 

1649083

دیدگاه‌ها