کد خبر : 1782808 | 08 مهر 1400 ساعت 10:47 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

مدیر عامل نفت: ما موسسه خصوصی هستیم

محمد نظری، مدیر عامل باشگاه نفت که به سن بازنشستگی رسیده اعلام کرده برای ادامه حضور در این باشگاه به عنوان مدیر عامل مشکلی ندارد.

مدیر عامل نفت: ما موسسه خصوصی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، او در این خصوص می گوید:« باشگاه زیر نظر وزارت نفت است، اما موسسه‌ای خصوصی به شمار می‌رود و در این خصوص مشکل قانونی وجود ندارد. مدیران برخی تیم‌های دولتی هم بازنشسته هستند و به کار خود ادامه می‌دهند. البته ما منصوب مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیر جنوب هستیم و ادامه کار ما بستگی به نظر مالک باشگاه نفت دارد.»

 

نفت مسجد سلیمان هم اکنون با هدایت فراز کمالوند در تلاش برای جذب نفرات دلخواه است و در روزهای اخیر بازیکنان جدید را به  ترکیب اضافه کرده است.

 

مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص حضور خارجی ها در ترکیب نفت از جمله کرار و نگرانی هایی که نسبت به بی انضباطی این بازیکن وجود دارد می گوید:« کمالوند چند بازیکن خارجی در نظر دارد و ما هم مقدمات جذب آنها را فراهم می‌کنیم. اگر این بازیکنان و باشگاه شرایط یکدیگر را بپذیرند، آنها به ایران خواهند آمد. ما باید با این بازیکنان قرارداد ریالی ببندیم و این یکی از شروط ماست. و اما در مورد کرار؛ نظر کمالوند این است که می‌تواند با او کار کند. کرار در تیم‌های مختلف بازیکن کمالوند بوده و ارتباط خوبی با یکدیگر دارند. کمالوند این موضوع را حل می‌کند و امیدواریم مشکلی در آینده ایجاد نشود.»

دیدگاه‌ها