کد خبر : 1782821 | 08 مهر 1400 ساعت 12:05 | 16.9K بازدید | 7 دیدگاه

عبور لوا از کاپیتان نویر؛ رکورد جدید ستاره لهستانی

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، به یک رکورد ویژه در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

عبور لوا از کاپیتان نویر؛ رکورد جدید ستاره لهستانی

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در بهترین فرم دوران فوتبال خود به سر می‌برد. او طی 7 سال گذشته یک عضو غیر قابل جایگزین در بایرن مونیخ بوده و در افتخاراتی که این تیم در این مدت به دست آورده نقش مهم و کلیدی ایفا کرده است.

 

 

1648982

 

 

لواندوفسکی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را هم خیره‌کننده آغاز کرد و در دیدار اول برابر بایرن مونیخ موفق شد دو بار دروازه بارسلونا را باز کند. درخشش ستاره لهستانی ادامه داشت و لوا دیشب در برابر دیناموکیف موفق به ثبت دبل شد تا نشان دهد که از چه آمادگی خیره کننده ای برخوردار است.

 

اما پیروزی بایرن مونیخ در مسابقه دیشب برابر دیناموکیف باعث شد که یک رکورد ویژه برای روبرت لواندوفسکی به ثبت برسد‌. او حالا تنها بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود که در 18 بازی پیاپی این تورنمنت به پیروزی دست یافته است؛ این اتفاق در حالی رخ داد که تا پیش از این لواندوفسکی در کنار نویر با 17 برد پیاپی از این حیث رکورد دار بود و حالا ستاره لهستانی به تنهایی این رکورد را یدک می کشد.

 

 

1648985

 

 

گفتنی است بایرن مونیخ طی این مدت با تیم‌های بزرگ دنیا از جمله چلسی، پاری سن ژرمن و بارسلونا روبرو شده که این موضوع اهمیت رکورد لواندوفسکی را دو چندان می‌کند. البته بایرن فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد اما لواندوفسکی به دلیل مصدومیت در آن مسابقه حضور نداشت. همچنین مارس 2019 و تقابل با لیورپول آخرین باری بود که لواندوفسکی نتوانسته بود با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها