کد خبر : 1782886 | 08 مهر 1400 ساعت 17:55 | 36K بازدید | 11 دیدگاه

ریو فردیناند:

رونالدو به من گفت که مطمئن بود گل می‌زند

اسطوره یونایتد فاش ساخت که رونالدو پس از بازی با ویارئال به وی پیامی ارسال کرده و از اطمینانش به گلزنی خبر داده است.

رونالدو به من گفت که مطمئن بود گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را ناامید کننده آغاز کرده بود؛ جایی که تیم اوله گنار سولسشر در بازی اول خود با نتیجه 2-1 از یانگ بویز شکست خورد تا یونایتد در بازی دیشب برابر ویارئال محکوم به برد بوده باشد.

 

 

1649070

 

 

شیاطین سرخ در حالی شب گذشته میزبان ویارئال بودند که در ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما خیلی زود توسط الکس تلس کار را به تساوی کشاندند. در حالیکه بازی به سوت پایان نزدیک می‌شد و به نظر می‌رسید که یونایتد باز هم در کسب پیروزی ناکام مانده، این کریستیانو رونالدو بود که در نقش یک ناجی ظاهر شد و روی پاس جسی لینگارد دروازه حریف اسپانیایی را باز کرد تا شیاطین سرخ به سه امتیاز مهم و ارزشمند است پیدا کنند.

 

 

1637816

 

 

ریو فردیناند کاپیتان و مدافع سابق یونایتد در مورد گلزنی رونالدو گفت:« بعد از بازی کریستیانو یک پیام برای من فرستاد. او گفت که خوب بازی نکردم اما اطمینان داشتم که گل خواهم زد.»

 

فردیناند ادامه داد:« این ایمان و اطمینان رونالدو به خود را می رساند. ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما زمانی که نیاز به گل و منفجر شدن ورزشگاه را داری، قطعا رونالدو بهترین گزینه است. آمار رونالدو به خوبی همه چیز را نشان می دهد. او مرد لحظات بزرگ است. بازیکنانی که در کنار رونالدو هستند چنین چیزی را به خوبی درک کرده اند و همواره منتظر این هستند که او خود را نشان دهد.»

دیدگاه‌ها