کد خبر : 1782895 | 08 مهر 1400 ساعت 19:29 | 19.3K بازدید | 12 دیدگاه

برونو فرناندز: مقابل ویارئال هم من پنالتی‌زن اول بودم

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، مدعی شد که پنالتی‌زن اول این تیم برابر ویارئال نیز او بوده است.

برونو فرناندز: مقابل ویارئال هم من پنالتی‌زن اول بودم

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن تیم ملی پرتغال در جریان شکست 0-1 برابر استون ویلا در مسابقات لیگ برتر پنالتی خود در دقیقه 92 را به بیرون زد تا تیمش فرصت کسب یک امتیاز را از دست بدهد. همین باعث شد بسیاری مدعی شوند که از این پس کریستیانو رونالدو به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم شناخته خواهد شد.

اما به نظر می‌رسد که اوله گونار سولسشر تصمیم گرفته اعتمادش به فرناندز را حفظ کند تا در صورت اعلام پنالتی برای منچستریونایتد در دیدار شب گذشته این تیم برابر ویارئال در لیگ قهرمانان، باز هم این بازیکن پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.

شیاطین سرخ شب گذشته پیروزی دراماتیکی با گل ثانیه‌های پایانی کریستیانو رونالدو در برابر ویارئال به دست آوردند و فرناندز پس از سوت پایان بازی به سی بی اس اسپرت گفت:« من امشب باز هم پنالتی‌زن اول تیم بودم اما پنالتی به سود ما اعلام نشد. سرمربی پیش از هربازی تصمیم می‌گیرد که چه کسی پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.»

 

1649251

 

پس از جدایی رونالدو از یوونتوس در در تابستان سال جاری و بازگشتش به منچستریونایتد پس از 12 سال، بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن به پنالتی‌زن اول این تیم تبدیل شود و مسئولیت زدن ضربات آزاد را نیز برعهده بگیرد.

با این حال رکورد فرناندز از روی نقطه پنالتی و ضربات آزاد در دو فصل اخیر خیره‌کننده بوده و همین باعث تا سولسشر همچنان به این بازیکن پرتغالی اعتماد داشته باشد. اما ادعای این بازیکن مبنی بر اعلام تصمیم سرمربی تیم پیش از هر بازی یعنی ممکن است این دو بازیکن در آینده این وظیفه را تقسیم کنند.

دیدگاه‌ها