کد خبر : 1782912 | 08 مهر 1400 ساعت 21:23 | 20K بازدید | 6 دیدگاه

سولسشر: لینگارد از شرایط فعلی راضی نیست

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید جسی لینگارد از شرایطش در این تیم راضی نیست و به زمان بیشتری برای بازی نیاز دارد.

سولسشر: لینگارد از شرایط فعلی راضی نیست

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 28 ساله در دیدار برابر ویارئال به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 89 وارد زمین شد و پاس گل پیروزی بخش کریستیانو رونالدو در دقیقه 95 را ارسال کرد تا اجازه ثبت یک نتیجه ضعیف دیگر در کارنامه سولسشر را ندهد.

بسیاری از هواداران فکر می‌کردند که شیاطین سرخ پس از گل دقیقه 53 پاکو آلکاسر یک شکست 0-1 دیگر را شاهد خواهند بود اما عملکرد درخشان رونالدو و لینگارد در دقایق پایانی باعث شد که این تیم به اولین پیروزی خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد.

سولسشر پیش از این به دلیل تعویض‌هایش مورد انتقاد زیادی قرار گرفته بود اما لینگارد که این فصل پنج بار به عنوان بازیکن تعویضی برای یونایتد به میدان رفته، این بار جواب اعتماد سرمربی تیمش را با ارسال پاس گلی حساس داد.

 

1649282

 

سرمربی نروژی یونایتد پس از پایان بازی گفت:« جسی ناراحت است چون بیشتر بازی نمی‌کند اما به زمین می‌آید و تاثیرش را نشان می‌دهد. این کاری است که وقتی بازیکن تعویضی در این سطح هستید باید انجام دهید. این اتفاقی است که در اولدترافورد رخ می‌دهد. این اتفاق پیش از این بارها رخ داده است. ما باید با تمام وجود حمله کنیم و ممکن است در آخر کار خوش شانس باشیم.»

لینگارد که فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی به وستهام رفته بود عملکرد موفقی در این تیم داشت و سولسشر را قانع کرد که این فصل نیز او را در فهرست بازیکنان مدنظرش قرار دهد. او فصل گذشته موفق شد 9 گل در 16 بازی به ثمر برساند و بسیاری انتظار داشتند که او به طور کامل به این تیم ملحق شود اما این بازیکن ترجیح داد شانس خود را در اولدترافورد امتحان کند. با این حال جذب کریستیانو رونالدو شرایط را برای او دشوار کرده است.

دیدگاه‌ها