کد خبر : 1782942 | 09 مهر 1400 ساعت 00:50 | 46K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ کنفرانس اروپا؛

فاینورد با جهانبخش به صدر صعود کرد

یاران علیرضا جهانبخش موفق شدند دومین بازی خود در لیگ کنفرانس اروپا را با برد پشت سر بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فاینورد طی هفته های اخیر نتایج خوبی در فوتبال هلند کسب کرده است. این تیم هفته گذشته در دیداری مهیج و در شرایطی که تا دقیقه 80 با نتیجه ۳ بر ۲ از نایمخن عقب بود توانست 3 گل در عرض 10 دقیقه به ثمر رسانده و 5 بر 3 به پیروزی دست یابد. یاران جهانبخش با کسب پنجمین برد خود در ششمین بازی اخیر 15 امتیازی شده و به رده سوم صعود کردند تا با روحیه ای بالا راهی لیگ کنفرانس اروپا شوند.

 

 

1649355

 

 

 

فاینورد که در گروه E لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد بازی اول خود را در شرایطی که علیرضا جهانبخش را در اختیار نداشت با تساوی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به پایان رساند. این تیم امشب در گام دوم با حضور ستاره ایرانی خود در برابر اسلاویا پراگ جمهوری چک قرار گرفت. یاران جهانبخش امشب در ورزشگاه خانگی خود در حالی که جهانبخش را در ترکیب اصلی داشتند خیلی زود در دقیقه 13 توسط کوکچو به گل رسیدند. 10 دقیقه بعد لینسن گل دوم را هم برای فاینورد به ثمر رساند تا میزبان با برتری 2-0 راهی رختکن شود.

 

 

1649352

 

 

 

نماینده جمهوری چک که اولین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود در نیمه دوم تنها موفق به جبران یکی از گل های خورده شد؛ این گل را هولش در دقیقه 63 به ثمر رساند. علیرضا جهانبخش که طی دو بازی قبلی فاینورد با بدشانسی از زدن گل بازمانده بود در بازی امشب هم توفیقی در گلزنی نداشت و در دقیقه 78 جای خود را به گیرترویدا داد.

 

 

1649354

علیرضا جهانبخش که در ترکیب اصلی فاینورد حضور داشت در دقیقه 78 تعویض شد.

 

 

فاینورد با کسب پیروزی 2 بر یک در این بازی خانگی 4 امتیازی شد و با توجه به پیروزی یونیون برلین مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به صدر جدول رده بندی گروه E صعود کرد. اسلاویا پراگ و یونیون برلین هم با 3 امتیاز در مکان دوم و سوم این گروه حضور دارند.

 

1649353

دیدگاه‌ها