کد خبر : 1782945 | 09 مهر 1400 ساعت 01:19 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ کنفرانس اروپا؛

محرمی تماشاگر پیروزی خارج از خانه دینامو

یاران صادق محرمی اولین برد خود در لیگ کنفرانس اروپا را کسب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم دینامو زاگرب که طی هفته های اخیر صادق محرمی را خیلی کم در ترکیبش داشته امشب به اولین برد خود در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا دست یافت تا شکست شب اول را جبران کند.

 

دینامو زاگرب روز شنبه این هفته موفق شد با نتیجه 4 بر صفر اسلاون را درهم کوبید تا با 19 امتیاز و بالاتر از رییکای 17 امتیازی به صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک کرواسی صعود کند؛ صادق محرمی، ملی پوش ایرانی تیم دینامو زاگرب در آن دیدار برخلاف بازی هفته گذشته این تیم در جام حذفی مقابل اوری‌ینت جایی در ترکیب نداشت و بازی نکرد.

 

 

 

1649359

 

 

محرمی که در بازی های این فصل لیگ دسته اول کرواسی خیلی کم به میدان رفته در بازی امشب تیمش مقابل خنک بلژیک هم جایی در ترکیب اصلی نداشت؛ دینامو امشب در غیاب بازیکن ایرانی خود میهمان خنک در ورزشگاه کریستال آره نا بود.

 

یاران محرمی این دیدار را بهتر از حریف شروع کردند و موفق شدند در دقیقه 10 توسط لوکا ایوانوشک دروازه میزبان را باز کنند. برونو پتکوویچ در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول گل دوم دینامو را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا میهمان با برتری 2-0 راهی رختکن شود. در پانزدهمین دقیقه از نیمه دوم نماینده کرواسی صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد؛ در این صحنه دنیل مونوز از خنک از زمین بازی اخراج شد و پتکوویچ با گل کردن ضربه پنالتی، خودش را دو گله و دینامو را صاحب سومین گل کرد.

 

 

 

1649358

 

 

خنک با توجه به اینکه ده نفره شده بود توان جبران گل های خورده را نداشت و بازی با برتری سه بر صفر دینامو زاگرب به پایان رسید. محرمی که جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت در جریان بازی فرصت حضور به عنوان بازیکن جانشین را هم پیدا نکرد تا از روی نیمکت شاهد کسب سه امتیاز توسط هم تیمی هایش باشد.

 

صدرنشین فعلی لیگ دسته یک کرواسی با کسب پیروزی امشب مقابل خنک سه امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به خنک و پایین تر از وستهم 6 امتیازی با 3 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه H لیگ کنفرانس اروپا قرار گرفت.

دیدگاه‌ها