کد خبر : 1782951 | 09 مهر 1400 ساعت 09:22 | 11.2K بازدید | 3 دیدگاه

وقفه در دیدار گالاتاسرای و مارسی با درگیری هواداران

دیدار شب گذشته دو تیم مارسی و گالاتاسرای به دلیل درگیری هواداران برای دقایقی متوقف شد.

وقفه در دیدار گالاتاسرای و مارسی با درگیری هواداران

به گزارش "ورزش سه"، مارسی و گالاتاسرای شب گذشته دومین دیدار از مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا را برگزار کردند. این بازی به دلیل خشونت هواداران و پرتاب اشیا و مواد محترقه به سمت یکدیگر به مدت هشت دقیقه متوقف شد.

این پایان ماجرا نبود و درست پیش از پایان وقت قانونی بازی و به صدا درآمدن سوت داور، ویلیام سالیبا، مدافع قرضی، و امبایه دیانیه، مهاجم حریف، با یکدیگر درگیر شدند تا تنش‌ها در این بازی به اوج خود رسیده باشد.

این تساوی بدون گل در ورزشگاه خانگی مارسی تحت الشعاع اتفاقاتی قرار گرفت که از سوی هواداران رقم خورد که در ادامه حواشی بود که از ابتدای فصل بارها تکرار شده است. پیش از این دیدار مارسی و نیس به دلیل هجوم هواداران به زمین نیمه‌کاره باقی مانده بود.

 

1649367

 

1649368

 

اتفاق شب گذشته در واقع سومین دیداری است که با جنجال آفرینی هواداران تیم مارسی همراه است. علاوه بر بازی برابر نیس، در جریان تساوی 0-0 برابر آنژه در زمین این تیم هم هواداران تیم مهمان در جریان درگیری با هواداران میزبان به زمین بازی حمله‌ور شده بودند.

 

1649369

 

اخیرا درگیری دیگری در دیدار لنس و لیل در لیگ فرانسه به وجود آمده بود که از خشونت بالای هواداران فوتبال در این کشور در ماه‌های اخیر خبر می‌داد. دو تیم با تساوی بدون گل نیمه اول را به پایان رسانده و به رختکن رفته بودند اما در نهایت مجبور شدند دقایق بیشتری برای بازگشت به زمین و آغاز دوباره بازی صبر کنند چرا که هواداران باعث ایجاد تاخیری موقت در این دیدار شده بودند.

دیدگاه‌ها