کد خبر : 1782956 | 09 مهر 1400 ساعت 10:10 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ کوبنده پاوارد به انتقاد هواداران بایرن (عکس)

برخی از هواداران بایرن مونیخ با همراه داشتن بنری نسبت به عملکرد بنجامین پاوارد، بازیکن این تیم، اعتراض کردند اما او با عملکرد خود پاسخ محکمی به آنها داد.

پاسخ کوبنده پاوارد به انتقاد هواداران بایرن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاوارد پس از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه و قهرمانی در این مسابقات به همراه تیم ملی فرانسه توجه باشگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. او در نهایت در تابستان 2019 از اشتوتگارت جدا شده و به بایرن مونیخ ملحق شد.

این بازیکن فرانسوی در طول دوران حضورش در بایرن عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است اما به نظر می‌رسد که هنوز نتوانسته رضایت برخی از هواداران مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا را به خود جلب کند.

بایرن مونیخ چهارشنبه‌شب در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود میزبان دیناموکیف بود که این بازی با پیروزی 0-5 تیم مهمان به پایان رسید. پاوارد در این بازی در ترکیب اصلی قرار نداشت و روی نیمکت نشسته بود.

 

1649376

 

با این حال بنری از سوی برخی هواداران بایرن به ورزشگاه برده شده که روی آن عبارت پاوارد = کرایس‌لیگا به چشم می‌خورد. کرایس‌لیگا در واقع پایین‌ترین سطح لیگ در فوتبال حرفه‌ای آلمان است و منظور از این بنر، انتقاد از کیفیت و عملکرد ضعیف این مدافع فرانسوی بود.

اما پاوارد پاسخ کوبنده‌ای به انتقاد هواداران بایرن داد و در حالی که در دقیقه 69 به جای آلفونسو دیویس وارد زمین شده بود، موفق شد در دقیقه 87 پاس گل پنجم بایرن را برای اریک ماکسیم چوپوموتینگ ارسال کند تا سهمی در جریان پیروزی پر گل تیمش و کسب سه امتیاز این بازی داشته باشد.

دیدگاه‌ها