کد خبر : 1782970 | 09 مهر 1400 ساعت 12:27 | 40.1K بازدید | 18 دیدگاه

ناراحتی رونالدو از عملکرد هم‌تیمی‌هایش مقابل ویارئال

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، از عملکرد دیگر بازیکنان این تیم در دیدار برابر ویارئال ناراضی است.

ناراحتی رونالدو از عملکرد هم‌تیمی‌هایش مقابل ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در جریان دیدار برابر ویارئال نتوانستند کریستیانو رونالدو را در جریان بازی حفظ کنند و او در تمام این بازی تنها یک شوت در چارچوب داشت. یونایتد در مجموع 14 شوت به سمت دروازه حریف زد و 54 درصد مالکیت توپ را نیز در اختیار داشت.

اما تیم اوله گونار سولسشر به سختی توانست این سلطه را به گل تبدیل کند و بار دیگر با درخشش ستاره بی‌تکرارش موفق به کسب سه امتیاز بازی شد. این در حالی بود که پاکو آلکاسر گل اول بازی را به ثمر رسانده و تیمش را از میزبان پیش انداخته بود.

اما تلس موفق شد هفت دقیقه بعد با یک والی تماشایی از فاصله 20 متری بازی را به تساوی بکشاند. هرچند پس از این گل به نظر می‌رسید که یونایتد به کسب یک امتیاز در ورزشگاه خانگی‌اش رضایت داده است چرا که به زانو درآوردن ویارئال بسیار دشوار به نظر می‌رسید.

 

1649408

 

ولی باز هم این رونالدو بود که مانند بسیاری از مواقع در طول دوران حرفه‌ای خود پا پیش گذاشته و موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را در دقایق پایانی روی پاس جسی لینگارد به ثمر برساند. این اولین پیروزی یونایتد در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان به حساب می‌آمد و تحسین‌های بسیاری را برای رونالدو به همراه داشت.

با این حال الکس تلس مدعی شده که این بازیکن پرتغالی پیش از به ثمر رساندن گل از عملکرد هم تیمی‌هایش بسیار ناراضی بود. او در این باره به تی ان تی اسپورت گفت:« این اولین باری بود که من با او بازی می‌کردم. ما بیرون از زمین رابطه خوبی داشتیم چون هر دو پرتغالی حرف می‌زنیم. پنج دقیقه پیش از گل او کمی ناراحت بود که ما توپی به او نمی‌رسانیم. من گفتم توپ می‌رسد، متمرکز بمان چون توپ می‌رسد. و به محض این که از زمین بازی بیرون رفتم، رونالدو خیلی منتظر نماند. ما از کیفیت او خبر داریم و هر روز شاهد این موضوع هستیم. بنابراین فقط نیاز بود یک توپ به محوطه جریمه برسد و او پیروزی را برای ما رقم بزند. این یک رویا است.»

دیدگاه‌ها