کد خبر : 1783021 | 09 مهر 1400 ساعت 17:06 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: شکست را دوست نداریم و از آن متنفریم

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش باید در ادامه مسابقات عملکرد بهتری ارائه داده و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کند.

توخل: شکست را دوست نداریم و از آن متنفریم

به گزارش "ورزش سه" چلسی که شروع خوبی را در فصل جدید رقابت ها تجربه کرده بود در دو مسابقه حساس اخیر خود مقابل تیم‌های منچسترسیتی و یوونتوس شکست خورد. شاگردان توماس توخل فردا به مصاف ساوتهمپتون خواهند رفت و قطعاً با هدف بازگشت به مسیر پیروزی پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

 

 

1649506

 

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، پیش از دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون گفت: "بعد از دیدار برابر یوونتوس فرصت چندانی برای تمرین کردن نداشتیم و بازیکنانی که در تورین بازی کردند نیز موفق نشدند کار خاصی انجام دهند. همیشه صحبت درباره واکنش به شکست وجود داشته است. به طور طبیعی ما باختن را دوست نداریم و از آن متنفر هستیم. همچنین لازم است که ما به تمام حریفان احترام بگذاریم."

 

توماس توخل در ادامه گفت: "ما در دو مسابقه قبلی خود با دو تیم کاملا با تجربه روبرو شدیم. در دیدار برابر منچسترسیتی آن ها عملکردی داشتند که به ما اجازه ندادند کارهای خود را انجام دهیم. در دیدار برابر یوونتوس اما ما نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و به نوعی آن مسابقه من را یاد بازی برابر اتلتیکو مادرید در بخارست انداخت. به هرحال ما آخرین تیمی نیستیم که مقابل یوونتوس شکست خورده است.

 

 

1649505

 

 

ما باید عملکردی داشته باشیم که به واسطه آن برای لوکاکو و دیگر مهاجمان موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد شود. در مقابل یوونتوس تا حدودی موفق به انجام این کار شدم اما از موقعیت‌های مان استفاده نکردیم."

دیدگاه‌ها